Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Muizenissen schreef:Maar wat heb jij vandaag zelf geantwoord aan de stalverhuurder toen dat werd gezegd? Heb je gezegd dat het onmogelijk is om te weten hoe de kras is ontstaan (kat, stalgenootje, jij of lesklanten)? En dat mocht het de kat zijn het de verantwoording is van de stalverhuurder als eigenaar van de kat?
Wat heeft hij/zij daarop gezegd?
Citaat:Verder zou ik ook nog even de afspraken met je stalgenootje (en evt stalverhuurder) nalopen over die kast (zoals eerder geopperd: gaan jullie er een slot op doen, sluiten jullie de kast ieder onbewaakt moment af, etc?). Dan heb je grotere kans dat je er nog fijn kunt staan en dat er minder kans is op herhaling.
- dat als je er echt zeker van wilt zijn dat er niks met je spullen kunnen gebeuren, je ze maar zelf achter slot en grendel moet leggen waar niemand bij kan. Ik heb zelf bijv. een splinternieuwe KN Allegro gekocht een paar maanden terug, met een nieuw kieffer hoofdstel, echt no way dat ik die daar laat liggen! Ik heb daar echt superlang voor moeten sparen, en ik weet dat 1. In principe iedereen die daar een beetje bekend is in die kast kan komen, 2. Er veel ongedierte rondloopt (muizen, ratten) wat spullen kan beschadigen, en 3. Het is een gedeelde kast. Iemand kan altijd wat per ongeluk op je zadel laten vallen bijv. Er ligt bij mijn in mijn kastgedeelte niks wat echt van waarde is, behalve misschien een paar goede dekens en een mooie zweep (hoewel een zweep ook niet echt duur is
)
LDRD schreef:Gewoon aan je verzekeraar doorgeven dat ze je dit voor de voeten werpen, maar dat jij je van geen kwaad bewust bent. Je krijgt dan vanzelf een afwijzing op de mat, die je hen kan laten zien.
dat zij die kat heeft opgesloten.... en of de verzekering nou betaald of niet het is háár schuld.