haha die wilden gewoon even genieten van het uitzicht.......... moraal van dit verhaal: niet lijken op een lekker ding in dito autoZet de volgende dat ik de weg op ga wel een pruik op incluis plaksnor en bril en opblaaspop ernaast
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ikke schreef:Dat ligt aan meer zaken. Mij zullen ze zo snel niet aanhouden. Denk je nu echt dat die gasten een ouwe vent in een dikke Range Rover aanhouden? Die gasten weten heus wel dat daar niks te halen valt; hooguit een vergeten kentekenbewijs of dat soort geneuzel in de marge. Jonge griet in een Barbiejeep loopt heel wat meer risico's!
En nee, dit zuig ik niet uit mijn duim! We waren met twee combi's onderweg. Eerste combi: Dikke L200 pick-up, tweepaardstrailer, vrouw van middelbare leeftijd aan het stuur, dito kerel ernaast. Tweede combi: duidelijke jongere vrouw, blond, Daihatsu-in-babyblauw, 1,5 paards trailer eraan. Drie keer raden wie er aan de kant moest........
)
J_Onne schreef:Daar was ik al bang voor! Bedankt voor alle info iig! Ik denk dat het dan toch een 60-dagen kaart wordt als ik besluit de wagen te kopen. Eerst nog een keer kijken met iemand die meer verstand heeft van auto's dan ik