Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ikke schreef:liefhelietje schreef:Nou ik moest vanmorgen naar les maar dat heb ik maar gauw afgebeld. Geen denken aan, durfde niet eens alleen met de auto op pad. Hier in Groningen was het echt een drama, óók op de hoofdwegen.
TS komt uit Noord-Holland, maakt nogal niet een beetje verschil!!

Op zich valt het nu wel weer mee en de wegen worden vrij goed schoon gehouden. Hebben jullie nog altijd die Sorento voor de trailer? Die auto's kunnen het op zich prima aan, maar glad is glad dus mocht er nog sneeuw liggen na zondag zou ik het risico niet nemen
Er wordt namelijk voor zondag wel veel sneeuw voorspeld hoorde ik net. Maar ik denk dat ze bij de kliniek ook wel zullen snappen dat je het liever even aan wil kijken met dit weer. annastasia schreef:zoals het hier nu is, geen denken aan.
Ik zou het eerst even aanzien, en dan maandag alsnog beslissen wat je gaat doen.
De veiligheid van je paard en jou staat voorop.
Dit is de verbindingsweg tussen groningen en delfzijl om 15.30 vanmiddag.
Er rijden normaal een paar-100 auto's per uur langs.
En dat ging ook stapvoets het verkeer.
Er reden sneeuwschuiven, strooiwagens en trekkers met sneeuwschuiven, en het hielp allemaal net niets omdat het bleef sneeuwen, en later ook nog eens ging waaien.
x_joyce_x schreef:me moeder en ik zijn gister avond nog naar de les gegaan maar hebben egt heel rustig gereden we moesten wel gaan want had die pony niet gerden,..... :P
x_joyce_x schreef:me moeder en ik zijn gister avond nog naar de les gegaan maar hebben egt heel rustig gereden we moesten wel gaan want had die pony niet gerden,.....![]()
ikke schreef:liefhelietje schreef:Nou ik moest vanmorgen naar les maar dat heb ik maar gauw afgebeld. Geen denken aan, durfde niet eens alleen met de auto op pad. Hier in Groningen was het echt een drama, óók op de hoofdwegen.
TS komt uit Noord-Holland, maakt nogal niet een beetje verschil!!