Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

joyce B schreef:proberen kan altijd, maar als je kijkt naar prijzen, dan zul je zien dat mensen voor een onbruikbaar krakkemikkig gezelschapspaard vaak nog enkele honderden euro's vragen...
Als dit paard gezond en bruikbaar is, is de kans groot dat ze er meer voor kunnen krijgen. Denk dat bedragen vanaf 1500 euro tot 2500 euro reëler zijn voor een gezond dier van een jaar of 15.
joyce B schreef:ja, maar daar kan de manege toch iets anders over denken, en het is maar net wat voor mensen komen kijken voor zo'n paard...
misschien is die gebruiksaanwijzing voor de juiste ruiter wel een stuk minder lang... Bij een vraagprijs van 3000euro 1000 euro bieden is wel een erg groot gat om te overbruggen. Dat zou ik als verkoper niet serieus nemen.
) want voor zijn handel stal is het ook niet een ideaal paard, dus dan zou ie m anders naar de slacht doen? dan is 1000 euro toch al flink wat meer dan de slachtprijs, dus denk wel dattie daarmee akkoord gaat. oOoKellyoOo schreef:Idd laag beginnen hun maken misbruik van de emotie van de klanten
En ja als hun de vergunning hebben voor handelstal mogen ze dat zo omgooien, ik mag in principe ook elk moment de deur sluiten voor pensionstal en verder met fokken handelen enz, maar ik zal mn klanten nooit op die manier de deur wijzen, ik zou wel pas zeggen op het moment dat alles geregelt is stel ze kregen het niet door dan waren alle klanten weg en hadden ze helemaal niks meer. Eigelijk een domme keuze om nu om te gooien naar handel stal er verkoop bijna geen paard op dit moment en al helemaal niet voor hun waanprijzen, let maar op zo gaan ze nog eens failliet