double schreef:Duhelo, wel een beetje ongepast imo, aangezien je geen idee hebt van de situatie en wat deze heeft aangericht.. maar goed.. Dit was zonder tussenschot ook gebeurd..
Daarbij is mij altijd geleerd dat 1 paard in een 2-paardstrailer zonder schot makkelijker om kan draaien..
Mijn opmerking ging over het feit dát er een tussenschot in een 2-paardstrailer zit, naar mijn idee om bij het vervoer van 2 paarden, de paarden gescheiden te houden. Maar zoals 'ikke' hierboven zegt kan het ook met een andere reden zijn.
moest je effe goed gelezen hebben zou je gezien hebben dat er een ? achterstond, met andere woorden: ik stelde een vraag, in de zin van: zou het paard gemakkelijker recht geraakt zijn (en dus zonder problemen/verwondingen, etc) zonder tussenschot, of zou het hetzelfde gebleven zijn?
en je vraagt waarom een tussenschot niet belangrijk is? en nu geef je aan dat het enkel om de paarden te scheiden is?
mijn tweede zinnetje over het comfortabel staan was trouwens een vraag in het algemeen.
staat een paard comfortabeler mét of zonder tussenschot?