Rhodos schreef:Kan je eigenlijk wel iets anders met de situatie omdat jij geen beslissingsbevoegdheid hebt?
Dat vraag ik me dus ook af.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StableEnable schreef:ik zou met vader gaan overleggen. Zeggen dat het hem misschien niets doet, maar jou heel veel.
Overleg met hem om regels te stellen. De stalling is gebaseerd op zelfverzorging. Dus moet de eigenaar dagelijks komen om de paarden te verzorgen of dat door iemand anders te laten doen. Kan ook door jullie, maar dan is de pensionprijs hoger.
Als hij geen zin heeft in discussie met de klant, maar wel achter je voorstel staat, kun jij het woord voeren.
Maak je vader volkomen duidelijk dat jij de situatie voor deze paarden onaanvaardbaar vind en onwaardig voor jullie stal.
Dat het nu dus vooral om jouw gemoedsrust gaat.
En hoe is de vraag naar stalling in jullie omgeving? Als het je vader in eerste plaats om het geld gaat, kun je er vanuit gaan dat als hij haar wegstuurt er zo nieuwe (betere) klanten zijn?
heel veel sterkte en succes!!
Spicenut schreef:Klopt. Aan de ene kant gelukkig, want heb mezelf ook al hoofdbrekens bezorgd met hierover nadenken en kwam er echt niet uit hoe ik dit kon oplossen.
Aan de andere kant zwaar vervelend.