Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Symphonic schreef:Ik ga er verder niet over uitwijden, maar TS krijgt hier wel heel makkelijk gelijk, terwijl er veel en veel meer aan de hand is met dit paard. En dat beperkt zich echt niet tot moeilijk opstappen. Ik heb dit paard vanaf dag één meegemaakt, dus het is iets dat absoluut niet later ontstaan is, en al zeker niet door ondeskundig gebruik.
Symphonic schreef:Ik ga er verder niet over uitwijden, maar TS krijgt hier wel heel makkelijk gelijk, terwijl er veel en veel meer aan de hand is met dit paard. En dat beperkt zich echt niet tot moeilijk opstappen. Ik heb dit paard vanaf dag één meegemaakt, dus het is iets dat absoluut niet later ontstaan is, en al zeker niet door ondeskundig gebruik.
Bramasole schreef:Jongens, doe dit via een gesprek waarbij je elkaar in de ogen aan kunt kijken en niet via dit topic. Zo wordt het alleen maar erger en kun je helemaal niet meer in gesprek.
opisop_shop schreef:Heb je wel gebeld met de huidige eigenaren?
Vind het nogal wat om ahv een kort verhaal zo die kant op te rijden!
Jootje24 schreef:opisop_shop schreef:Heb je wel gebeld met de huidige eigenaren?
Vind het nogal wat om ahv een kort verhaal zo die kant op te rijden!
Ja die belden gister ineens om dat ze het paard terug wouden doen, mijn moeder heeft aangegeven dat wij om die reden hem niet terug nemen het is geen verborgen gebrek en het is verteld.
en heeft opgehangen met de mededelingen dat mijn vader terug zou bellen
omdat mijn vader en ik niet thuis waren.
Hierop heeft mijn vader gebeld en kwam er naar boven dat wij vanavond langs zouden komen en ik erop zou gaan. maar dit ga ik dus niet doen wat ik hier dus hoor wat van nagevolgen dit kan hebben.
Maar toen vroeg ze gelijk als het niet goed gaat neem je hem dan gelijk mee.
Daarop heeft mijn vader geantwoord dat we dat niet deden.
nouja we zullen vanavond wel zien..
Jootje24 schreef:Ik ga hier niet om advies vragen als ik zit te liegen..
Ik wil wel eens heel graag horen van die andere persoon wat er van dag 1 mis is
superwoman schreef:Ik raad je écht aan om niet heen te gaan.
Nu staan jullie rechterlijk onwijs sterk. Dit kan veranderen door langs te gaan.
Zoals de koper nu heeft gereageerd, zou ik dat risico echt niet nemen.
Symphonic schreef:Ik ben niet de koper hoor, en wat ik al zei: er staat echt geen legertje boemannen te wachten, maar er is gewoon behoefte aan een goed gesprek, in alle redelijkheid.