Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar als ik over een paar weekjes ben afgestudeerd, gaat dat potje hopelijk ook gevuld raken (al is het niet snel ivm de pony...) mariska32 schreef:als jij zeker weet dat je op je ouders kan rekenen als het moet is 1000,- euro een net bedrag voor nood gevallen.
PattyOosten schreef:Ik heb pas een paard gekocht, toen ik zeker wist dat ik hem/haar kon betalen. Als morgen de wasmachine kapot gaat, en de boom van mijn zadel breekt, kan ik beide vervangen. Ik wil lekker kunnen leven, en uiteraard ook dat mijn paard het lekker heeft!
) 
). Want dan is het makkelijker om er maandelijks wat bij op te zetten omdat het de rekening zal worden van mijn vriend en ik (al wil ik natuurlijk wel eerst zelf 1000 euro voor het paard erop zetten,want ik wil niet dat hij voor het paard moet betalen).
Dat betaalde pa en ma natuurlijk niet. Spaarrekening miste inderdaad een mooie hap! Is nu weer braaf aangevuld, want ik wil minstens 2000 euro op de spaarrekening hebben staan. Al is dat niet voor het paard bedoeld nu op dit moment, maar later mag daar 1000 euro van naar het paardpotje.
Zodat ik toch het grootste deel zelf betaal. Want die overige 1000 euro komt van mijn vriend en ik samen dan
Ik wil niet dat mijn vriend mee betaald aan de basisinlage voor het paardenreservedeel