Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xSaarSaar schreef:Je kan het haar wel verplichten vind ik, maar als ze het misschien niet kan betalen (wat sommige mensen zeggen), waarom ga je haar dan niet zelf aanwijzingen geven? Dan kun je het paard precies laten rijden zoals jij wilt.
marjoleinft schreef:ik betaal zelf ook al 120 euro per maand aan me lessen dus ik ga voor haar niet nog eens extra betalen en ik heb wel eens een poging gedaan om haar te helpen maar dan doet ze er niks mee
LEUK!! maar ik zou het geld dan weer niet hebben....
SonjaG schreef:ik denk idd dat het jouw keuze is en als jij dat als eis stelt dan heeft ze dat te volgen. En anders op zoek naar iemand die wel daartoe bereid is.
Maar het lijkt me in haar positie ook fijn om te kunnen lessen. En ik kan niet in iemand anders zijn portemonee kijken maar wa is nou 15 euro p week. Als ze bij een manege zou rijden ben je dat ook ongeveer per week kwijt. En nou kan ze rijden wanneer ze wil.
Ik zou t wel weten als verzorgster. Zou die kans met bijde handen aannemen.
Maar heb je het al voor gelegd? En heeft ze geweigerd of weet ze nog van niets?
)is dat heel veel geld als je bedenkt dat je 50 euro voor 2 personen hebt per week waar je alles van moet doen!
ik zou het echt DOLGRAAG willen maar gewoonweg niet kunnen betalen

AlexandraM schreef:ja en nee, voor sommige (zoals ik)is dat heel veel geld als je bedenkt dat je 50 euro voor 2 personen hebt per week waar je alles van moet doen!
ik zou het echt DOLGRAAG willen maar gewoonweg niet kunnen betalen
marjoleinft schreef:ik betaal zelf ook al 120 euro per maand aan me lessen dus ik ga voor haar niet nog eens extra betalen en ik heb wel eens een poging gedaan om haar te helpen maar dan doet ze er niks mee
Coby schreef:Je kan haar immers van alles verplichten, het is immers jouw paard.