2-paardstrailer er achter 2 paarden er in en hoppaaa, gaan met die banaan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
2-paardstrailer er achter 2 paarden er in en hoppaaa, gaan met die banaan
Alsof hij zich weer moet aanpassen dat er nu niet meer zo'n gewicht achter hangt. 
Sies schreef:Wardie schreef:Ik heb zelfs mijn rijles E achter B met een grote zware kar met een automaat! Denk dus dat het wel kan!
Ik ook!
Rijdt zelf ook met een automaat voor mijn trailer
Napie schreef:Het gewicht wat op papier staan is alleen gebasserd op moterinhoud en niet op trekvermogen. Wie heeft hier ervaring mee?
meggiemeg schreef::?Plus dat een automaat nog wel eens wil gaan zoeken als het paard niet rustig achterin staat en dat is niet prettig!

gvmf schreef:Wij hebben ook een automaat. BMW 3 serie. Gaat super met de trailer er achter! Geen probleem en het rijdt heerlijk2-paardstrailer er achter 2 paarden er in en hoppaaa, gaan met die banaan
ProudJustify schreef:was dat je de auto niet op de motor kunt laten remmen.
AlterEvo schreef:De vraag is, wil je dat, de motor heeft het al zwaar zat, wil je hem ook nog extra belasten door te remmen op de motor? met 2ton achter de auto? laat de remmen lekker hun werk doen en gebruik je verstand dat is het allerbelangrijkste je hebt niet alleen te maken met je eigen leven, maar ook dat van je paard.