en goed vooruit kijken zodat je niet plotseling hard hoeft te remmen e.d. Succes! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en goed vooruit kijken zodat je niet plotseling hard hoeft te remmen e.d. Succes!
! 
! Alsik over 2 maanden pas op kan heb ik al die tijd om te oefenen... 
opisop_shop schreef:Op mp staat ook regelmatig een advertentie, die lokt mij ook erg moet ik zeggen, een dagcursus kost daar een kleine 400euro meen ik!
.
.
Nou ja, volgende keer beter, iets frisser het examen in, 1 uurtje les vantevoren? En gewoon rustig aan doen alle handelingen goed afhandelen!
Sharon_Jims schreef:Hmm die verkeerschool De Weerd klinkt niet verkeerd hoor!
Zou er wel een week vakantie voor over hebben!
Jammer dat de prijzen bij ons in de regio toch een stuk hoger zijn!
)
Pyralis schreef:Nou ik heb vandaag examen gedaan, niet geslaagd. Heb vorige week 2 uurtjes 'intake' gehad, en vandaag van 9-13 les en om 13uur examen. Tijdens de les ging eigenlijk alles vrij goed, alleen wel en beetje klungelen met bochtjes achteruit maken (en dan vooral rechts!). Was behoorlijk moe na een paar uurtjes les, om 1200 had ik het behoorlijk gehad. Was moe, het was warm, steeds hetzelfde. Toen om 13.00 het examen. Vooraf kneep ik m vooral voor het 'theorie' gedeelte (praatje met examinator, waarom mag dit niet, dit wel, waarom doe je dit, wat controleer je enz.) Dit ging erg goed en aankoppelen die handel! Rijden ging goed geen ingrepen gehad oid, maar waar ik dus op gezakt ben is het consequent (spiegel)kijken en iets rustiger op kruisingen e.d afrijden zodat ik eerder zie wat er gebeurt en dus eerder kan beginnen met kijken. Dit alles gebeurde wat haastig. Reed wel een monster-bocht rechts achteruit, in 1 keer goed, hier kon menig bouwvakker nog wat van leren alsdus examinatorNou ja, volgende keer beter, iets frisser het examen in, 1 uurtje les vantevoren? En gewoon rustig aan doen alle handelingen goed afhandelen!
.. pff, het is zo erg als je het zo graag wilt, dan gaat het vaak fout..