Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wanted2003 schreef:Ja, heel veel eigenaren laten hun paard keuren voor ze hem de verkoop in doen. Dit ook om zeker te weten dat zij iig een goed paard verkopen. Wat de koper zelf doet moeten zij dan zelf maar weten.
alja schreef:ik denk dat goede paarden niet op marktplaats terecht komen maar al via via zijn door verkocht
Less schreef:Hier staan goede tips in beschreven. Ik ben ook al een tijd op zoek naar een onbeleerd paard of net zadelmak (moet wel ront. goed gekeurd zijn) en ga op korte termijn bij Maarten Kamphuis kijken. Fokkers hebben wel staan wat ik zoek maar nog niet gekeurd en helaas worden er veel jonge paarden afgekeurd dus slaan we die stap nu over.
replaym schreef:Less schreef:Wanneer je afspreekt dat je alleen betaald bij goedkeuring is er toch niet zo veel aan de hand?Fokkers hebben wel staan wat ik zoek maar nog niet gekeurd en helaas worden er veel jonge paarden afgekeurd dus slaan we die stap nu over.
alja schreef:ik denk dat goede paarden niet op marktplaats terecht komen maar al via via zijn door verkocht