Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lijntje87 schreef:mijn veulen ging altijd vast, hooi net goed vullen, geen problemen.
los vind ik dood eng, dan kunnen ze alle kanten op.
is je jaarling goed in handen geweest? dan weet hij hoe het is om vast te staan, en zal hij er geen problemen mee maken.
persoonlijk zou ik mijn paard/veulen nooit los vervoeren.
het zijn spoken, en als je een zeiltje hebt inplaats van boven klep, heb je nog kans dat ze daar er uit krabbelen.

Tineke90 schreef:ben jij er bij in gaan zitten? Dat durf ik niet aan vind ik gevaarlijk ahhahaa
Jeanine84 schreef:Mijn merrie kende het toch ook helemaal niet, had ook maar 2x op de wagen gestaan..de eerste keer was ze 2 en werd ze gehaald in groningen, zo uit het land de trailer in
Bij ons op stal is afgelopen week ook een hengstje vervoerd van nog geen jaar oud..paard wordt wel rustig als je gaat rijden hoor
lijntje87 schreef:ja, laten we heeele enge verhalen gaan vertellen. daar heeft niemand iets aan.
TS: is het hengstje met zijn mams al eens in de trailer geweest?
is hij goed handmak? kan hij losstaan of niet?
is hij erg schrikkerig, strekkerig, of stijgert hij snel?
_Noraly schreef:Sorry maar als je niet bij je eigen paard durft te staan, moet het wel heel erg zijn
Paarden in het nauw zijn rare beesten hoor. Gelukkig heeft de ts een haf en die zijn van nature wat rustiger...Jeanine84 schreef:Ik denk dat er weer veel te veel drama wordt gemaakt van iets dat er helemaal niet zal zijn.