Afspraken met Bijrijdster worden niet nageleefd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yorghos

Re: Afspraken met Bijrijdster worden niet nageleefd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 16:20

Knap van je dat je deze dame nog een kans wilt geven. Maar als ik jou was zou ik bij de eerst volgende 'moeilijkheid' er een punt achter zetten. Lijkt me dat je er zelf ook niet helemaal gerust op bent dat nu alles goed zal gaan.
En een bijrijdster/verzorgster moet imo zelfstandig met je paard(en) en spullen om kunnen gaan. Als dat niet werkt, zou ik liever zoeken naar iemand die dat zelfvertrouwen wel heeft.

Daarbij vind ik het nogal wat om te liegen over het feit dat ze geweest is en gereden heeft. Heb je haar daar nog op aangesproken? Zo ja, dan ben ik erg benieuwd wat haar reden was om hierover te liegen?

Chicascas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 17:43

Yorghos schreef:
Daarbij vind ik het nogal wat om te liegen over het feit dat ze geweest is en gereden heeft. Heb je haar daar nog op aangesproken? Zo ja, dan ben ik erg benieuwd wat haar reden was om hierover te liegen?

haar reden:
Ze had de dag van te voren gestuurd of ik die woensdag thuis was zodat ik haar kon helpen, ik had gestuurd dat ik niet kon die dag. in precies deze woorden: "Nee, dat kan niet helaas. Ben niet thuis. Groetjes." Zij had daaruit begrepen dat ze niet mocht komen. Toen ik die middag stuurde hoe het gegaan was, werd ze wat overvallen en was ze bang dat ze niet meer zou mogen terugkomen als ik wist dat zij niet gekomen was. Dus dacht ze dat ik er niet achter zou komen (omdat de piste maar om de 2 maanden ofzo wordt platgelegd omdat die vrij stevig ligt, had ze daar niet bij stilgestaan waarschijnlijk + normaal is er niemand thuis of ik alleen, maar nooit mijn ouders).

Ik heb haar nu verteld dat ze nét niet gaat mogen terugkomen als ze liegt, dus dat dit echt de laatste keer moest zijn en dat ze zich grondig moest veranderen. En ze ging dit doen, zei ze. En ik wacht af ;)

rozahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 22:18

nou ben benieuwd hoe dit gaat aflopen wie weet komt het goed.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 13:10

En is ze alweer geweest.

Je bent te goed, bij mij had ze er al lang uitgelegen....