Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) maar dit is te gek voor woorden... zap schreef:er verschijnen er nu 8 per jaar... 11-8= 3
En daarvoor krijg je 2x dressuur![]()
Het 'probleem' is dat er een nummer minder wordt geleverd en daarom krijg je een korting. Je krijgt geen korting omdat je dressuur krijgt in plaats van BIT
balen dat je nog maar 8x bit krijgt.C_arola schreef:Maar je krijgt 3 bittten niet; das 3x 6,75 = 20,25 als ik het goed heb.
Dus je betaald wel voor de dressuur anders is de bitprijs ineens verhoogd.
Ik heb ook pas opnieuw verlengd zonder dit te weten. Juliette86 schreef:C_arola schreef:
Heb het gezien, maar dat is inclusief €10,- korting voor nieuwe leden, en dat ben ik niet. €59,50 voor 10 nummers, waarvan ik er twee niet wil
![]()
Iemand enig idee wat een abbo koste voor deze verandering? Is voor mij alweer bijna een jaar geleden en kan het niet terug vinden.
lovemeintje schreef:ik was lid van amozone die is gestopten ik kreeg voor het zelvde geld bit.tot eind van mijn abo op amazone(nog 2 maanden dus) gebeld want ik wil de bit niet en als ik niet had opgezegt zat ik er dus nog aan vast wandt zeiden ze dan moest ik het bij hun opzeggen. zo blij dat ik op tijd was!!