aerdenhout1 schreef:Er is natuurlijk wel het een en ander gebeurd en de spanning op stal was best hoog, maar na 13 jaar zo maar weggaan had ik echt niet verwacht.
Ik had het netter gevonden als ze het me gewoon hadden verteld dat ze zouden vertrekken.
( was ik ook niet in paniek geweest toen ik s'morgens ineens een paar paarden miste en dacht dat ze gestolen waren!)
Gelukkig viel het kwartje snel, al had ik de politie al ingelicht!
Wij zijn niet zomaar weggegaan dat weet je heel erg goed.
Mijn paarden werden ziek van het slechte kwaliteit hooi. De veearts kwam en stelde een luchtweg infectie vast bij allebij en bij 1 zelfs gaskoliek. Mijn paarden moesten op ander hooi en daar was jij het absoluut niet mee eens. Ik heb geprobeerd samen met de VA het je uitteleggen maar helaas bleef je met je rug naar ons toe zitten en vond je het complete onzin. Na een paar dagen mij te negeren kwam je mij vertellen dat ik niet meer mocht komen om mijn paarden hooi te geven, ik heb je verteld dat ik het daar niet mee eens was. Jij gaf je kruiwagen een gooi en schreeuwde naar mij : Dat ik mijn drie paarden moest pakken en op moest rotten!! ( gelukkig zijn er mensen bij geweest die dit kunnen bevestigen) Ik ben precies nog 6 dagen blijven staan en ben inderdaad 30 novenmber ingeladen en vertrokken,en niet zonder dat jij het wist want je heb zelf de stalling opgezegd en dat was toch wat je het liefste wilden. Ik hoorde van de andere dat jij hun beloofd had nog een gesprek met mij aan te gaan..maar dat is niet gebeurd.Dat je geld problemen heb weten de meeste wel maar dat je dat op zo'n manier gaat spelen is wel errug triest.
Het is inderdaad in de toekomst mischien handig als je een contract opstelt want ik heb er heel wat zien gaan en komen bij jou in al die jaren