Nu met de trailer op weg??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Frank

Re: Nu met de trailer op weg??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:07

Ah, mooi! Dan kunnen jullie 'met de vlam in de pijp' verhuizen!

Jela

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 10:55

Ik rij ook gewoon nu op de weg met trailer. Gewoon rustig en extra voorzichtig rijden. Zoveel mogelijk op gestrooide wegen rijden dan moet het wel lukken Knipoog

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:10

Ik ben woensdag met de trailer op pad geweest, vanaf Noord Holland naar de Noord Oost polder. Ik heb goed het nieuws op de ANWB m.b.t. de wegen/het weer in de gaten gehouden. Verder zijn de grote wegen wel gestrooid en ziet dat er allemaal netjes uit. Alleen wanneer het gaat ijzelen ga ik echt niet op pad met de trailer!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:06

Wij hebben er voor gekozen om niet te gaan afgelopen vrijdag (had eigenlijk wedstrijd) omdat er op het terrein van de manege waar de wedstrijd was geen sneeuw geruimd was op de parkeerplaats, en er sprake was van opvriezende mist. Je moet gewoon steeds het weerbericht van je eigen regio goed in de gaten houden en voor jezelf de afweging maken of je het verantwoord vindt om de weg op te gaan. Dit kan nu zelfs per moment van de dag verschillen, en verschilt ook met waar je heen moet. Op de binnenwegen wordt vaak ook gestrooid maar als er weinig verkeer is kan het er toch nog goed glad zijn, er is namelijk verkeer nodig om de pekel zijn werk te laten doen. Als je alleen gebruik maakt van de hoofdwegen kun je volgens mij prima de weg op.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 19:10

ik ben gister wel met een combi de weg op geweest.wel met een goed zware auto met abs/aes enz. erop. gewoon rustig rijden en ik had gelukkig alleen wegne die al wel geruimd waren. alleen erven niet.dus paard op straat geladen en gelost en met lege trailer parkeerplek opgereden.