dravergekkie schreef:daar doet de db echt niks aan , kan je vertellen.
Waar een wil is, is een weg...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Blizzie schreef:dravergekkie schreef:daar doet de db echt niks aan , kan je vertellen.
Ik ga het in ieder geval toch proberen
Hij heeft al zoveel klachten gehad(ook over zijn andere dieren) op een gegeven moment zouden ze er toch wat mee moeten doen neem ik aan
en niet geschoten is altijd mis zeggen ze altijd
suus_ schreef:Ik vind dat een paard elke dag zijn energie moet kwijtkunnen dmv beweging (paddock/werk) en daarvoor genoeg voer voor moet krijgen. Ook medische zorg is belangrijk. als ie dit alles te kort komt en het echt te ver gaat is er imo sprake is van mishandeling.
Zou gewoon bellen wie weet doen ze er wel mooi wat aan! ja heb je nee kun je krijgen
suus_ schreef:Ik vind dat een paard elke dag zijn energie moet kwijtkunnen dmv beweging (paddock/werk) en daarvoor genoeg voer voor moet krijgen. Ook medische zorg is belangrijk. als ie dit alles te kort komt en het echt te ver gaat is er imo sprake is van mishandeling.
Zou gewoon bellen wie weet doen ze er wel mooi wat aan! ja heb je nee kun je krijgen
DSNDebora schreef:TS: waarom heeft die man nog paarden, alsie er niks mee doet? Of zijn ze voor de fok ofzo? Wat een rare vent joh, ik word gewoon boos als ik dit lees, wat een onrecht die beestjes worden aangedaan. Ik zou echt actie ondernemen. Want zoals ze zeggen: actie=reactie
DSNDebora schreef:De stichting paarden met plezier neemt ook paarden op, misschien is dit wat. Volgens mij moet je wel een bijdrage betalen, maar dat zal niet veel zijn. Weetje in ieder geval zeker dat ze goed terecht komen. (moet de eigenaar wel mee eens zijn natuurlijk)