Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) je verkoopt het zadel vervolgens aan een ander en die komt erachter dat het zadel niet goed meer is
. Dan zit jij met het gedonder en probeer dan maar eens de schulden te verhalen op diegene die eigenlijk schuld heeft, dat zal niet meevallen
.
.
Annne schreef:Aghhrrrik moet even mn ei kwijt.
Ik ben dus opzoek naar een 2e hands bruin dressuurzadel, maar nu loop ik telkens tegen het feit aan dat mensen hun zadel niet willen/durven mee te geven om te passen. Of dat ze daar vet moeilijk over doen.
Ik ben bereid om aan te batelen, eventueel rijbewijs ofzo als onderpand achter te laten.. wat wil je nog meer?
We zijn toch volwassen mensen?
je kan er toch niet vanuit gaan dat iemand een zadel koopt zonder eerst te passen?? Sjesus... echt irritant!
cids schreef:als ik het goed begrijp wil de ts een zadel van 900 euro passen en maar een aanbetaling van 500 doen. sorry, maar als ik een zadel meegeef moet toch echt het volle bedrag worden aanbetaald en bij niet passen binnen een week in dezelfde staat terug. anders gaat het niet door.
russel schreef:Mee eens. Zadels zijn kwetsbaar en kostbaar.
Zijn we met de auto erheen gereden, en we hadden afgesproken dat zij de benzinekosten zouden betalen (50 euro) als het zadel niet zou passen. Gelukkig paste het wel, en hebben ze het zadel meteen gekocht

Toevallig he? Ik denk niet dat we dat zadel nog hadden teruggezien als we met haar voorstel akkoord waren gegaan!