We hebben de trailer in de schuur gezet, en met een emmer met biks halverwge de trailer. En steeds verder. Nu krijgt ze elke avond haar eten op de trailer.
Maar dit is nog maar een begin!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Rody01 schreef:Als je bij die van mij iets er achter doet wordt ze alleen maar gek. Dat wil dus niet!
Rody01 schreef:Nou... Ik denk het wel. Want dat doet ze bij iedereen.
KiWiKo schreef:Rody01 schreef:Nou... Ik denk het wel. Want dat doet ze bij iedereen.
ik kan je verzekeren bij mij niet

Rody01 schreef:Waarom bij jou niet dan, wat maakt je zo speciaal..?
dus een klier krijgt bijv. een por en een angstig paard bijv. een extra geruststellend woordje... Rody01 schreef:KiWiKo schreef:ik kan je verzekeren bij mij niet
Waarom bij jou niet dan, wat maakt je zo speciaal..?
Kom anders een keertje langs!
Wel erg ver, maarja
KiWiKo schreef:Ik heb heel, heel veel paarden vervoerd........... en de grootste zeikerds liepen zo de wagen op als de eigenaar er niet bij was........
en dat is niet erg...... maar dat breng je over op een paard 
ik wordt per kwartier trutten betaald, ik vind het goed....... neem alsjeblieft je tijd
zeker als de koffie op locatie goed is
Rody01 schreef:Maar bij mijn ouders loopt ze er ook niet op. En zij zijn zeker niet angstig ofzo.
het MOET teveel
en sommige paarden lijken behoorlijk op ezels........ als het moet, dan net effe niet zegmaar
ik wordt per kwartier trutten betaald, ik vind het goed....... neem alsjeblieft je tijd
zeker als de koffie op locatie goed is
Of even flink op de rem trappen omdat het paard staat te schoppen.