Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Caira schreef:maar als ze al 120 euro voor die kasten betaald hebben zijn ze toch al eigenaar? Of zijn het kasten met gouden randjes?
pink_lady schreef:En het is helemaal sneu als je net 120,- hebt betaald...
maar das een ander verhaal.
horsething schreef:Tot slot wil ik nog even zeggen dat het een kromme situatie is. Als ik de pensionstal zou opheffen en niemand zou hem overnemen dan maakt niemand er een probleem van omdat iedereen dan dus weggaat van de stal. Maar omdat iemand hem nu overneemt op dezelfde locatie moet ik de kasten maar laten staan?
pink_lady schreef:Denk toch dat het de bedoeling is dat je winst maakt in een bedrijf.Maar als de kasten jou 90,- euro hebben gekost, en je moest ze dan wel ophalen e.d, maar dan heb je toch nog kiet gespeeld of misschien wel een beetje winst gemaakt? Of zie ik dat nou verkeerd?

de klanten kunnen de kasten voor de helft van de 'verkoopprijs' kopen, willen ze dat niet, dan word de kast verkocht. logisch toch? ik denk dat sommige pensionklanten een beetje te veel en te snel op service rekenen, alles is vanzelfsprekend lijkt het wel.. dat jij je daar op moet aanpassen snappen sommigen niet..
moet alles dan voor dezelfde prijs als wat het kost? dan heb je zelf alleen droog brood om te eten, want penstionstallen brengen vaak ook niet heel veel op in de maand..