Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ti_Amo schreef:en als ik dat door een DA laat vaststellen moeten ze toch helemaal van binnen alles bekijken ??
gaat met dat geen bergen met geld kosten?

meredith schreef:nou als je paard echt cornage heeft ,kan een da dat zo zeggen zonder scoop en voor de zekerheid doen ze een scoop als ze wat verdachts horen. Een onderzoek voor cornage ligt rond de 80 euro( pas nog gevraagd)
En wat al eerder is gezegd, gelijk aangetekende brief er uit met daarin dat je van de aankoop afziet vanwege de cornage.Niet aangeven dat je het paard gebuikt voor recreatie .Want een recreatie paard kan met cornage oud worden.En natuurlijk is de verklaring van de vorige eigenaar heel belangrijk.
veel sterkte.
Apple schreef:Inderdaad, slangetje door de neus naar binnen en dan kunnen ze zo zien of het cornage is of niet. Dat is zo gebeurd
Ti_Amo schreef:nee daar wist ik niks van en de dierenarts heeft haar gewoon goed gekeurd en er niks over gezegd ik had het nog aan hem gevraagd maar hij zei dat het niks ernstigs was
Ti_Amo schreef:nee daar wist ik niks van en de dierenarts heeft haar gewoon goed gekeurd en er niks over gezegd ik had het nog aan hem gevraagd maar hij zei dat het niks ernstigs was
shanny schreef:Ts gaf eerder aan eerder niet te hebben geweten wat cornage is (ten tijde van de keuring wist ze het nog niet vermoed ik ) Ze zal dus de da gevraagd hebben naar het geluid wat het paard maakte. Als een da dan zegt dat het niks is, kan ik me voorstellen dat ts hierdoor gerustgesteld was.
Zou idd mooi zijn wanneer de fokker wil verklaren dat het paard cornage had, want het is toch zo bij een aankoop waar een bedrijf en een particulier bij betrokken zijn dat het bedrijf moet aantonen dat het paard het gebrek nog niet had toen hij het verkocht?