Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
?Citaat:gebroken schiffelbeentje
amazone77 schreef:6 maanden.
(ik spreek uit ervaring) listiglistje schreef:amazone77 schreef:6 maanden.
Ligt er maar net aan of jij zelf voldaan hebt aan je onderzoeksplicht (Ront. keuren).
Zo niet dan wordt dat terugbrengen/terugnemen erg moeilijk.
Een vorige eigenaar is wellicht niet op de hoogte geweest van de artrose (heeft het dier alle lang in zijn bezit en nooit gekeurd?).
6 maanden geldt misschien voor een handelaar, maar zeker niet voor een particulier(ik spreek uit ervaring)
missangy schreef:listiglistje schreef:Ligt er maar net aan of jij zelf voldaan hebt aan je onderzoeksplicht (Ront. keuren).
Zo niet dan wordt dat terugbrengen/terugnemen erg moeilijk.
Een vorige eigenaar is wellicht niet op de hoogte geweest van de artrose (heeft het dier alle lang in zijn bezit en nooit gekeurd?).
6 maanden geldt misschien voor een handelaar, maar zeker niet voor een particulier(ik spreek uit ervaring)
geld dit ook als het paard van de fokker is gekocht?????
missangy schreef:ik neem aan dat het een broodfokker is ze hebben toch wel redelijk wat paarden die opgeleid worden als renpaard voldoen ze niet meer dan worden ze verkocht in dit geval zoals het paard van *** met deze gebreken, ook staan ze in de telefoongids als paardenfokkerij / en handelaar onder de naam equifit paarden stoeterij/fokkerij
Ylana schreef:En nu dan...?
sammy1 schreef:dankjewel,
ik heb net die man gebeld hij was zeer vriendelijk,
hij zei van je hebt de kans gehad hem te laten keuren en je hebt hem kunnen uit proberen met rijden zolang je wilde,
hij zei ook dat hij nergens van afwist van zijn griffelbeentje,
als moet dat in de wei zijn gebeurd,

amazone77 schreef:6 maanden.