Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En dan zou 400,- heel reeel zijn. dobbel schreef:4 uur per dag is 28 uur per is 112 uur per maand, dan is dus 400 euro als je van 5 euro per uur zou uitgaan nog te weinig (560) als ik het goed heb. en die 400 euro dus nog echt een vriendenprijsje.
Musjes schreef:dobbel schreef:4 uur per dag is 28 uur per is 112 uur per maand, dan is dus 400 euro als je van 5 euro per uur zou uitgaan nog te weinig (560) als ik het goed heb. en die 400 euro dus nog echt een vriendenprijsje.
80 uur per maand, vijf dagen p/w
ijspeert schreef:Het is inderdaad geen vriendendienst meer.
Als hij nou eens het huis in orde zou maken,zodat hij hier kan komen wonen .
Maar verstand van verbouwen heeft hij niet en hij is zo vlot als dikke stront.
Ik weet pas sinds gisteren dat hij nu volgende zomervakanti hier wilt komen wonen .
Want ik heb het in de zomer nog gevraagd en heb het antwoord gekregen na de herfstvakantie
dus daar was ik ook vanuit gegaan,en nu schuift hij zonder verder overleg nog 4 paarden erbij.

Citaat:]Nu heeft hij er nog 2 merries met veulens bij gekocht.Zonder eerst met mij te overleggen
En dat zou ik dan moeten verzorgen.
) ijspeert schreef:Ik spreek hem dit weekend nog aan.
Van wat hij nu precies wil en dat ik dus meer geld wil.
Want zo gaat het niet heb mijn eigen paarden ook nog en nu komt het rijden op een laag pitje te staan omdat ik zij gehele veestapel moet verzorgen
Musjes schreef:Ow, je hebt dus al met hem gesproken en gezegd dat je meer geld wilde. (al onze adviezen voor niks dus)
Hoe reageerde hij op je verzoek tot meer geld?
Breghje schreef:aslo schreef:5,00 per uur mag je denk ik best hebben. Even uitgaande van 3 uur per dag werk. In een maand zitten 21 werkdagen (dus zonder weekenden), dus 21x3=63x5=315,00 euro/ maand
5 euro voor een volwassen vrouw voor zwaar werk???? Dat is wel heel erg weinig, dan verdien je volgens mij bij de Mac nog meer....
anneliesdj schreef:Merrie's hebben er geen last van als ze door een ruin besprongen worden, als het te gek wordt krijgt hij wel een tik van ze.
En ik zie niet in waarom de merrie's met veulens niet bij de andere merrie's kunnen, als de veulens wat ouder zijn kan dat prima, ook wel met de ruin mits de merrie's geen steekje los hebben.
Steeds zoveel honderden kilo´s op je rug is niet bevordelijk hoor.. Bovendien draagt de ruin ook bacterien bij zich, wat niet altijd goed voor de merrie is. Nee, ik zou mijn merrie nooit bij een dekkende ruin zetten.