Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ivy_power89 schreef:bijtelling is wat je jaarlijks moet betalen ( wordt bij je winst opgeteld)
Als je de gewone outlander vergelijkt met de hybride outlander ben je veel meer voor de gewone outlander kwijt als de hybride
_Loiz schreef:Interessant topic dit!
Nu ben ik benieuwd of jullie mij verder kunnen helpen.
Ik ben opzoek naar een niet al te zware auto die een 1,5 paards trailer kan en mag trekken.
Mijn oog is gevallen op de Land Rover Free Lander 1.8 benzine van 2003.
Ik had vernomen dat deze auto voor 2002 vaak problemen hebben.. klopt dit?
Deze mag op papier 2000 kg trekken, trailer + paard weegt op papier 1300 kg.
Dit lijkt makkelijk te kunnen.
Is dit een goede keus? Of hebben jullie betere voorstellen?
De maximale afstand welke ik ga rijden is ongeveer 30 km.
Daarnaast, hoe is het verbruik van deze auto's? En zijn ze duur in onderhoud?
Alvast heel erg bedankt!
_Loiz schreef:Interessant topic dit!
Nu ben ik benieuwd of jullie mij verder kunnen helpen.
Ik ben opzoek naar een niet al te zware auto die een 1,5 paards trailer kan en mag trekken.
Mijn oog is gevallen op de Land Rover Free Lander 1.8 benzine van 2003.
Ik had vernomen dat deze auto voor 2002 vaak problemen hebben.. klopt dit?
Deze mag op papier 2000 kg trekken, trailer + paard weegt op papier 1300 kg.
Dit lijkt makkelijk te kunnen.
Is dit een goede keus? Of hebben jullie betere voorstellen?
De maximale afstand welke ik ga rijden is ongeveer 30 km.
Daarnaast, hoe is het verbruik van deze auto's? En zijn ze duur in onderhoud?
Alvast heel erg bedankt!
_Loiz schreef:Interessant topic dit!
Nu ben ik benieuwd of jullie mij verder kunnen helpen.
Ik ben opzoek naar een niet al te zware auto die een 1,5 paards trailer kan en mag trekken.
Mijn oog is gevallen op de Land Rover Free Lander 1.8 benzine van 2003.
Ik had vernomen dat deze auto voor 2002 vaak problemen hebben.. klopt dit?
Deze mag op papier 2000 kg trekken, trailer + paard weegt op papier 1300 kg.
Dit lijkt makkelijk te kunnen.
Is dit een goede keus? Of hebben jullie betere voorstellen?
De maximale afstand welke ik ga rijden is ongeveer 30 km.
Daarnaast, hoe is het verbruik van deze auto's? En zijn ze duur in onderhoud?
Alvast heel erg bedankt!
_Loiz schreef:Interessant topic dit!
Nu ben ik benieuwd of jullie mij verder kunnen helpen.
Ik ben opzoek naar een niet al te zware auto die een 1,5 paards trailer kan en mag trekken.
Mijn oog is gevallen op de Land Rover Free Lander 1.8 benzine van 2003.
Ik had vernomen dat deze auto voor 2002 vaak problemen hebben.. klopt dit?
Deze mag op papier 2000 kg trekken, trailer + paard weegt op papier 1300 kg.
Dit lijkt makkelijk te kunnen.
Is dit een goede keus? Of hebben jullie betere voorstellen?
De maximale afstand welke ik ga rijden is ongeveer 30 km.
Daarnaast, hoe is het verbruik van deze auto's? En zijn ze duur in onderhoud?
Alvast heel erg bedankt!
ikke schreef:De 1.8 is eigenlijk wat zwakjes. Het kan wel, maar houdt rekening met enig verbruik.
Beter ga je voor de td4. De meerkosten van de wegenbelasting heb je er vrij snel uit, de Diesel is sterker en vooral veel betrouwbaarder en zuiniger dan de 1.8.
Het klopt dat ze van voor 2002 matig zijn. Vanaf dat jaar is o.a. de td4 geplaatst en zijn er aanpassingen aan de 1.8 gedaan. De 1.8 blijft echter gewoon te weinig vermogen hebben, zeker met seieuze lasten aan de haak.
_Loiz schreef:ikke schreef:De 1.8 is eigenlijk wat zwakjes. Het kan wel, maar houdt rekening met enig verbruik.
Beter ga je voor de td4. De meerkosten van de wegenbelasting heb je er vrij snel uit, de Diesel is sterker en vooral veel betrouwbaarder en zuiniger dan de 1.8.
Het klopt dat ze van voor 2002 matig zijn. Vanaf dat jaar is o.a. de td4 geplaatst en zijn er aanpassingen aan de 1.8 gedaan. De 1.8 blijft echter gewoon te weinig vermogen hebben, zeker met seieuze lasten aan de haak.
Bedankt voor jullie antwoorden!
De TD4 is mij qua wegenbelasting echt te duur. Ik zoek echt een benzine daar ik maar 1000 km per maand rij.
Diesel kan dan niet uit voor mij.
Ik kijk ook nog even naar de octavia en de forester.
_Loiz schreef:Bedankt voor jullie antwoorden!
De TD4 is mij qua wegenbelasting echt te duur. Ik zoek echt een benzine daar ik maar 1000 km per maand rij.
Diesel kan dan niet uit voor mij.
Ik kijk ook nog even naar de octavia en de forester.
Cabelz schreef:Wij reden altijd met een Audi Allroad voor de trailer, een automaat, maar de versnellingsbak is kapot gegaan. Bij de dealer hebben we ons laten vertellen dat je beter met een schakel kan rijden voor de trailer dus hebben we nu een Volkswagen TransporterToch wel een verademing, veel ruimte en de honden kunnen tenminste ook mee als we ook de spullen voor de paarden in de auto doen.
Morris schreef:Wat zijn de aandachtspunten als je met een automaat een trailer gaat trekken? Maakt het dan nog uit of het een benzine of diesel is?