germie schreef:Venema werkt wel samen met van Triest, ook al heeft hij het zadel msischien niet eens gehad, hij is nu wel het aanspreekpunt. Ondertussen duurt dit al behoorlijk lange tijd, ik vind dat de topicstarter echt heel geduldig geweest is tot nu toe. De topicstarter heeft in mijn ogen niemand zwart gemaakt, maar gewoon haar vervelende ervaring verteld. En het verhaal 'moet je maar een ander zadel kopen' hoort natuurlijk nooit te gebeuren, ook al is het de dochter van Venema, of wie dan ook, al die personen hebben met elkaar te maken. Ik zou echt morgen weer bellen, zadel zoek of niet, ze mogen je nu per direct wel tegemoet komen vind ik. Je hebt feitelijk geen zadel meer, en al die gemiste mogelijkheden om te rijden mag je niet vergeten.
Kijk dat zijn goede woorden
. Ik ben heel geduldig geweest
. Ik ga morgen weer bellen en kijken wat ze te zeggen hebben. Ik hoop dat er een gelijkwaardig nieuwzadel aangemeten kan worden. Want baal er van. En dat zou een ieder ander ook hebben gedaan
.
En mexxiemaal, Van triest heeft het allemaa in een groot boek geschreven. Hij wist nog donders goed dat ik naar Turkije op vakantie ging ed. Hij herkende me nog zelfs, toen meneer venema of de dochter er over begon. Ik vind het jammer dat ik hem niet persoonlijk kan benaderen.
Ik kon er voor kiezen dat zadel mee te nemen, of te wachten tot meneer van triest weer aan het werk ging. Dat waren de woorden oa van van de week. Persoonlijk ga ik niet wachten tot meneer van triest weer aan het werk is. Ik vind het een schat van een vent. Alleen heb nu een nare ervaring met meneer venema, want hij zou terug bellen als die wat hoorde, en tot nu toe komt het contact alleen vanaf mijn kant. Dus daar baal ik wel van. De een heeft goede ervaring de ander mindere. Iedereen heeft zijn eigen mening hier over.
De een vind bijv zadelmarkt in urk helemaal Tuk, en de ander vind het het einde. Dus iedereen heeft een andere mening, andere smaak enz.