Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Laura schreef:Las ergens dat je zei dat er geen verzorgpaarden zijn in Delfzijl/Appingedam, díkke onzin, er staat vaak zat een advertentie uit die plaatsen op marktplaats. Het is maar waar je genoegen mee neemt!
Met dat soort dingen moet je ook rekening houden.
) je had 2 binnenbakken tot je beschikking (of heb ik dat verkeerd gelezen?) dus dan kan je ook 's avonds gaan en voor het eten je huiswerk maken/leren.

)
Oké..traan_beauty schreef:Oké..
En hoe zat het met de weidegang? 24/7 op de wei? Of wat?
Flew schreef:En als je paard een operatie á 3000 moet ondergaan? Ik neem aan dat je ouders er dan niet meer zo happig op zijn om dat te betalen? Mijn ouders betalen ook de inentingen van mijn pony, hebben we zo afgesproken destijds, maar als er iets anders is, is dat toch echt voor mijn rekening.
. Die paar uurtjes dat hij eruit mag vind ik niet genoeg..
En als mijn paard een operatie van 3000 euro moet ondergaan, dat gebeurt dat, een paard is onbetaalbaar... natasja1991 schreef:ik wil eigenlijks niet dat het paard de hele dag stil staat op stal.
Maar in de wei kan ook niet, want er is heen schuilstal ofzo.
Dus ben ontzettend aan het twijfelen
natasja1991 schreef:dus als jouw paard geopereerd moet worden en het kost 3000 euro dan laat je het paard inslapen omdat je geen 3000 euro wil betalen.