Lynn_Nikita schreef:ik probeer me even beetje op achtergrond te houden, voordat ik iets verkeerds zeg en weer uit hand gaat lopen
ik heb niemand zijn naam geprobeerd zwart te maken. ik heb naam eerst eigenlijk onbewust gebnoemd, en deze laten staan. erna is deze naam door een mod ook weer verwijderd, en wa snog niks aan hand.
de verkoper had ook kunnen vragen via pm om aub niet zo te doen , en samen met mij tot oplossing te komen, maar ik heb ook niks meer gehoord.
ik vind jamme rdat zo uit hand gelopen is, daar was dit topic niet om bedoeld, werd alleen flink opgejut en erg heftig gereageerd ( of nee, was vaak, maar niet aggresief)
ik had gehoopt om alsnog mijn laarzen te ontvangen,w at helaas nog niet gebeurd is, tnt doet niet veel aan om mij te helpen, en voor de afzender was het geloof ik ook al klaar, aangezien zij niks verkeerds had gedaan
ik blijf erbij dat ik duidelijk heb aangegeven heb dat naar ander adres moest, heb zwart op wit staan, maar dat wa sop zich eerst niet zon ramp geweest.
Is het wel gewordne, omdat op mijn eigen adres niks is bezorgd, en tnt beweerd van wel.
ik ben nu geld en spullen kwijt, en word van kastje naar muur gestuurd, maandag afspraak en hoop dan erachter te komen wat er gedaan kan worden aan dit alles
Even een vraagje.. Wanneer is jouw laatste email naar Libella geweest en vice versa?