Kafue schreef:Ik spreek mezelf neit tegen. Jij valt direct de duitsers aan met wat hebben die duitsers toch met snelheid en dat is gewoon o0nzin praten. Want duitsers rijden mischien hard, maar alleen daar waar het kan. Geen hoffelijker volk in de stad dan een duitser, netjes stoppen als mensen over willen steken en dergelijke.
En buitenaf ja daar waar 100 mag rijden ze ook 100 of een tikkie harder ze houden van opschieten daar waar het kan en daar is niets mis mee.
Er is niks mis met hard rijden, maar doe dat niet met auto's die daar niet voor bedoeld zijn.
Kafue schreef:Toen ik mijn luiers nog volpoepte ja toen waren er idd al landrovers defenders geloof ik dat die dingen heten. Volgens mij worden ze nog gemaakt, ik heb zelf al eens aircos er in moeten bouwen in mijn stagetijd. Maar sorry ik vin het geen autos het kan best zijn dat ze 160 kunnen maar lijkt me neit prettig maar dat is mijn persoonlijke smaak.
Het zijn ook geen auto's om 160 mee te rijden, zelfs niet al hebben ze hetzelfde onderstel als de Range Rover, waarmee dat wel probleemloos kan.
Maar ga er dan ook niet over zeuren. Je koopt toch ook geen Fiat Pinda om vervolgens te klagen dat ie niet de luxe van een Mercedes biedt.........
Kafue schreef:We hebben ook de oude patrol wel gereden met 399.000km en de GR met 520.000 km maar nee doe mij maar de modernere auto dat is persoonlijk. Ik vind die oldtimers prima hoor voor erbij maar smaken verschillen natuurlijk en dat is maar goed ook anders reden we allemaal BMW X5 en niet omdat die toevallig een tijdlang eigenaar zijn geweest van Landrover. Waarom is landrover verkocht dan en weer terug gekocht en verder nog waarom samen gegaan met BMW. Waarschijnlijk om de Know How van de BMW omgekeerd mischien vanwege de de 4*4 maar die know how kunnen ze ook bij bijvoorbeeld nissan weghalen die ook heel goed zijn met 4*4 of mischien bij Mistsubishi Pajero was die niet absolute winnaar in Dakar.
BMW had maar twee interesses: de 4x4 techniek van Land Rover (voor de X5) en de Mini; de rest was ze worst en de gevolgen daarvan weten we ondertussen (einde Rover). Fijne club, daar in het zuiden.....