Dan weet je het wel zeker

Arm dier, niks gewoon verder de handel in
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joltsje schreef:Hey TS,
probeer het vooral zakelijk te zien en te houden.
ik lees heel veel emotie in je berichten.
doel van het paard: weidemaatje en wandelpaard.
heb je alles verteld: jij zegt van wel
hebben zij onderzoek gedaan of het geschikt is voor dit doel? geen idee.
waar wordt het paard nu voor onderzocht? of je er mee kan rijden --> dat is niet het verkoopdoel.
wat zijn de opties:
- paard terugnemen
- het laten wat het is en afsluiten.
hoe zij het paard houden is aan hen. of dit problemen voor het paard geeft is aan hen. of ze er op gaan rijden is aan hen. dat is het risico van verkopen. je hebt het paard echter niet verkocht met dat doel.
als ik een fiets koop en vervolgens over de snelweg ga en ga zeggen dat hij niet snel genoeg gaat. ja dat lukt niet. dat was niet het verkoopdoel.
de hele koop van de vorige eigenaar naar jou doet er niet toe. alle operaties die zij willen doen er niet toe en moet je niet betalen. het doel is weidemaatje, daar voldoet hij aan, punt. en zo niet, dan neem je het paard terug. dan hebben ze geen keus.
Sumxpeja schreef:Hey allemaal
Dit is mijn paard een vrouw liet me zonet alles zien
Wij zijn al zolang opzoek naar zijn verleden
Wij zijn volledig geschokkeerd ik ben helaas echt niet bekend met bokt en snap er niet veel van maar de gene die dit hier heeft gepost de oude eigenaar zou die mij aub kunnen opbellen op het nr 0470386951 !!!
Ons verhaal is zoals dit verhaal maar er komt nog meer boven uit wij zijn nu al zolang opzoek naar van alles met onze dierenarts
Ik kan jullie wel gerust stellen alles heeeel goed met hem gaat!
Hij werd behandeld voor alles en loopt enkel nog wat stijf hij heeft geen pijn en huppelt lekker weer rond bij ons op wei!
Wij hebben hiervoor verdere stappen genomen maar hadden niet genoeg bewijs maar moest de vorige eigenaar mij kunnen opbellen zo alles eindelijk uitgeklaard kan worden zouden we er heeel veeel aan hebben dus aub laat mij zeker iets weten!!
DuoPenotti schreef:Dit maakt het niet duidelijker idd.
Misschien hier het hele verhaal typen van bezichtiging tot nu?
Overigens was het verleden niet erg moeilijk te vinden met zijn naam en stamboom. Ook vreemd.