Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fjordwijk schreef:Wij hadden veiligheidsbeugels, in 2013 gekocht. Een ervan is volledig door tijdens de galop. Gelukkig verder niks! Divoza gebeld: "helaas niks aan te doen. Geen garantie". Vandaag de fabrikant gebeld:" stuur maar op. In die serie zat ern fabricagefout. Jullie krijgen nieuwe." Ook divoza nog teruggebeld hoe we behandeld waren, dat het jammer was dat het zo gegaan was en dat ze zouden overleggen wat ze nog konden doen. [ [url=m/jTnhMC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kabayo schreef:Nou ik had kapotte ariats na een halfjaar. Kon gewoon nieuwe uitzoeken
Ik vind niet dat divoza twee gezichten toont. Ik vind dat mensen veelste snel denken dat ze weer wat gratis mee krijgen als het je eigen schuld is. (Ik val niemand aan, algemeen)
Sodeletuut schreef:Lynn_Nikita schreef:Wat een *** winkel, vorige week eczeemdeken besteld, zou dag erna geleverd worden en juist daardoor gekozen voor Divoza., na 2 telefoontjes, een voicemail en fb bericht wacht ik nog steeds
Hoop loze beloftes. Laatste keer dat ik daar besteld heb
Schandalig he... vervelend..
Lynn_Nikita schreef:omdat er weinig winkels in de buurt liggen besteld, zeker omdat het voor om een schurende pony is had het haast. Inmiddels wacht ik al 6 dagen op een deken en is het nog steeds niet zeker dat ik mijn geld terug krijg
Excuses dat kreeg ik, meer ook niet
Yvank_ schreef:Wees blij dat met druk die deken stuk gaat zeg! De naden zijn altijd de zwakste plek van een deken. Ik heb toen met eigen ogen gezien hoeveel druk erop kwam nou dat was enorm! Jij hebt niks gezien dus dan is het slechts een aanname dat het aan de deken ligt.
Als je paard gaat hangen en het halster knapt ga je dan ook terug? Dat zijn toch logische dingen. Als ik met een ketting achter een paal blijf hangen knapt die ook op de sluiting
Dus ja het kan prima dat een deken zo uit elkaar klapt. Enkel wanneer je erbij geweest was en die deken ineens POEF van je paard afviel in 4 stukken had je aansprak op die garantie kunnen maken..
Ragdollcat schreef:Ooit had ik een 0 grams regendeken gekocht bij een ruitersportzaak in Amsterdam.
Helaas bij 1 regenbui lekte de deken overal door.........en toen ik toevallig weer binnen 1 week bij deze zaak was om iets anders te gaan kopen en ik vertelde hun van de deken......en ze zeiden, kom het maar terugbrengen dan krijg je het geld terug. Ze hebben de deken teruggestuurd naar de leverancier.......en ze kregen weer het geld terug van de leverancier. Het was vermoedelijk een fabrieksfout, want normaal gesproken houden deze dekens het zeer goed bij een regenbui.
Zo kan het ook en zeer klantvriendelijk en daar kan Divoza van leren.
Sodeletuut schreef:Kabayo schreef:Nou ik had kapotte ariats na een halfjaar. Kon gewoon nieuwe uitzoeken
Ik vind niet dat divoza twee gezichten toont. Ik vind dat mensen veelste snel denken dat ze weer wat gratis mee krijgen als het je eigen schuld is. (Ik val niemand aan, algemeen)
Maar wat ben jij dan wezen doen? Jij praat over een half jaar.. Ik over 2 weken...
Kabayo schreef:Nou ik had kapotte ariats na een halfjaar. Kon gewoon nieuwe uitzoeken