Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IHN schreef:Varekai bij meppen dl in de buurt. Roos M..ze zouden sowieso vrijdag terugkomen. En tja..idd heb nieteens afscheid van ze kunnen nemen..
flettie schreef:IHN schreef:Varekai bij meppen dl in de buurt. Roos M..ze zouden sowieso vrijdag terugkomen. En tja..idd heb nieteens afscheid van ze kunnen nemen..
Wel bij mij in de buurt en bij een goede vriend in de buurt (Haselünne) maar ik heb de mijne gewoon lekker aan huis staan. Het gezeur van pensionklanten zou voor mij een reden zijn om er al niet aan te beginnen.
Duitsers kunnen wat dat betreft echt rare eisen en verwachtingen hebben.
de andere die was overal bang voor, zolang ze de kinderen zag was er ook niks aan de hand.

flettie schreef:IHN schreef:Varekai bij meppen dl in de buurt. Roos M..ze zouden sowieso vrijdag terugkomen. En tja..idd heb nieteens afscheid van ze kunnen nemen..
Wel bij mij in de buurt en bij een goede vriend in de buurt (Haselünne) maar ik heb de mijne gewoon lekker aan huis staan. Het gezeur van pensionklanten zou voor mij een reden zijn om er al niet aan te beginnen.
Duitsers kunnen wat dat betreft echt rare eisen en verwachtingen hebben.