Ailill schreef:waxmeltsenzo schreef:Nu ben je wel degelijk de zaken aan het verdraaien.Ik heb het wel gelezen, maar vind het gewoon een raar verhaal vandaar nog die vraag.
Ts zegt ook dat ze niet echt tot koop is overgegaan maar dat is vreemd aangezien ze wel haar adres heeft doorgegeven. Ik verplaats mij dan ook even in de tegenpartij. Niet om ts af te vallen want ik begrijp het echt wel. Maar het risico van kopen via marktplaats is toch wel dat een product niet helemaal aan de verwachtingen voldoet. Als je hier zeker van wilt zijn kun je kopen in een winkel of webwinkel met 14 dagen op zicht termijn. In dit geval waag je een gok en dat pakt soms anders uit en dan kom je gewoon voor de verzendkosten te staan. Als je ergens gaat kijken zijn de benzine of dieselkosten vaak hoger en ga je ook regelmatig met lege handen naar huis omdat iets toch anders eruit ziet. Ga je dan ook de benzine kosten terug eisen? Of ga je dan toch ook bedenken dat tweedehands aankopen altijd altijd een risico is en dat dat ook een keuze is van jezelf je weet dat als iets niet bevald je dat terug kan sturen en dat je dan niet met een webshop met 14 dagen op zicht termijn te maken hebtdus dat jezelf ook bepaalde risico's loopt. Waarom in hemelsnaam zou je je dan in allerlei bochten wringen en niet gewoon dat hoofdstel op de post doen. De woede etc is het iig niet waard m.i.
En voor 3,95 heb je een verzendbewijs en track and trace code.
Uhm alleen nu of was dat al eerder zo? Wat verdraai ik?
Ik verdraai niks, ik stel vragen maar verdraai niks. Maar ik moet vroeg op dus ik ga naar mijn bedje toe.
Ts sterkte met je beslissing.
dus dat jezelf ook bepaalde risico's loopt. Waarom in hemelsnaam zou je je dan in allerlei bochten wringen en niet gewoon dat hoofdstel op de post doen. De woede etc is het iig niet waard m.i.