Maar voor de liefhebbers. We hopen volgend jaar onze minicamping klaar te hebben dus dan is iedereen van harte welkom om alles zelf te komen bezichtigen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
paardjeanouk schreef:
Rambambam schreef:Palousa_boy, ik zag dat ik geen pb van je heb gekregen en ik dus ook geen pb van je heb beantwoord! Ik heb je er alsnog eentje gestuurd. Ik dacht dat ik alles beantwoord had, maar ik had geen rekening gehouden met mensen die een aanbod hadden gezet in het topic.
Als ik nog vergeten ben te reageren op iemand, het spijt me, maar ik zie door alle pb's en reacties het bos niet meer. Als je me een pb stuurt zal ik daar op antwoorden. Fijn dat jullie allemaal zo meedenken!paardjeanouk schreef:
Als ik op de link klik laadt hij de advertentie niet :S kan dat zijn omdat ik nog niet genoeg berichten heb geplaatst?
lizy29 schreef:Komt goed hoor. Wij zitten naast elkaar te bokken dus lezen met elkaar mee.![]()
De advertentie is van een manege. Soort bruikleen constructie.
SaskiaKa schreef:Rambambam schreef:
Ja, ik heb haar een pb gestuurd. Het liefst wil ik haar natuurlijk verkopen aan iemand die er lekker mee gaat rijden. Ik heb heel veel pb's gekregen, dus misschien komt daar iets uit.
Het aanbod van palouza_boy en lizy29 lijk mij een once in a lifetime kans. Ik denk dat een 17 jarige merrie met onbekende issues beter af is met een leven "als God in Frankrijk" dan bij iemand die voor een habbekrats een "lastig" paard wil overnemen, met grote kans op niet slagen en vervolgens wellicht toch de handel in?
anneliesdj schreef:SaskiaKa schreef:Het aanbod van palouza_boy en lizy29 lijk mij een once in a lifetime kans. Ik denk dat een 17 jarige merrie met onbekende issues beter af is met een leven "als God in Frankrijk" dan bij iemand die voor een habbekrats een "lastig" paard wil overnemen, met grote kans op niet slagen en vervolgens wellicht toch de handel in?
Wat is dat toch met die once in a lifetime?
Als ts haar paard ergens in een rusthuis wil zetten kan ze die overal vinden hoor, daarvoor hoeft hij echt niet ongezien naar een wildvreemde aan de andere kant van europa.
Maar ik heb de adv gezien en daar valt nog best het een en ander aan te verbeteren, dat heb ik je in pb gestuurd. Als je dat even doet, zul je zien dat je serieuzere reactie's krijgt.
Rambambam schreef:Anoniem schreef:eeuhh.....ja..... maar..... als IK die jou en je paard totaal niet kent aan de hand van wat simpele feiten die jij hier zelf hebt gegeven zo de advertentie er uit pik op MP, denk je dan niet dat iemand die jullie wel kent dat ook niet kan?![]()
... ik ben wel benieuwd welke advertentie jij gevonden hebt die van mij moet zijn, de info die ik in dit topic heb gegeven is namelijk niet helemaal waarheidsgetrouw
MoniqueT schreef:Maar ik las in een post van palousa boy dat het bij hun ook niet gratis is, omdat zij ook kosten hebben aan hooi, omheining etc. Dus dat TS dat dan moet betalen (terwijl het eerst leek dat palousa boy het paard dan zou overnemen). Dan is het gewoon een pensioenplek als elke andere en dat wil TS niet.Het kostenaspect maakt inderdaad het plaatje anders bij dit aanbod. Plus natuurlijk het feit dar ze het paard in principe weggeeft.
Koper schreef:Het is een merrie. Als ze een geschikte afstamming heeft kun je haar misschien beschikbaar stellen als fokmerrie. Of anders als draagmoeder. Al weet ik niet of dat met 17 jaar nog kan, heb niet zo veel verstand van merries.
En welkom op bokt TS