Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xsophiee schreef:Over 2 weken ga ik 8 dagen naar Marokko met school en misschien kan ik dan eens goed nadenken over alles want ik weet niet meer wat ik wil en wie ik wil zijn op het moment. Mijn hoofd is een grote warboel. Te veel gebeurd in 3 maanden en geen tijd gehad om het tot rust te laten komen. Als ik net tot rust gekomen ben gebeurt er weer iets nieuws. Ik snap dat er verschillende meningen zijn of dat jullie vinden dat ik mij als een kleuter gedraag en daar heb je ook gelijk in want ik wil momenteel niets anders dan rust en tijd om na te denken. De ene dag gaat beter dan de ander natuurlijk. Natuurlijk mis ik mijn moeder maar ik heb het gevoel dat ik eerst alles op een rijtje moet krijgen voordat ik beslissingen neem. Ik ben zeker niet van plan om met mijn moeder te breken, er moet gewoon een plan gemaakt worden dat goed is voor ons allemaal.
xsophiee schreef:Over 2 weken ga ik 8 dagen naar Marokko met school en misschien kan ik dan eens goed nadenken over alles want ik weet niet meer wat ik wil en wie ik wil zijn op het moment. Mijn hoofd is een grote warboel. Te veel gebeurd in 3 maanden en geen tijd gehad om het tot rust te laten komen. Als ik net tot rust gekomen ben gebeurt er weer iets nieuws. Ik snap dat er verschillende meningen zijn of dat jullie vinden dat ik mij als een kleuter gedraag en daar heb je ook gelijk in want ik wil momenteel niets anders dan rust en tijd om na te denken. De ene dag gaat beter dan de ander natuurlijk. Natuurlijk mis ik mijn moeder maar ik heb het gevoel dat ik eerst alles op een rijtje moet krijgen voordat ik beslissingen neem. Ik ben zeker niet van plan om met mijn moeder te breken, er moet gewoon een plan gemaakt worden dat goed is voor ons allemaal.
)xsophiee schreef:Over 2 weken ga ik 8 dagen naar Marokko met school en misschien kan ik dan eens goed nadenken over alles want ik weet niet meer wat ik wil en wie ik wil zijn op het moment. Mijn hoofd is een grote warboel. Te veel gebeurd in 3 maanden en geen tijd gehad om het tot rust te laten komen. Als ik net tot rust gekomen ben gebeurt er weer iets nieuws. Ik snap dat er verschillende meningen zijn of dat jullie vinden dat ik mij als een kleuter gedraag en daar heb je ook gelijk in want ik wil momenteel niets anders dan rust en tijd om na te denken. De ene dag gaat beter dan de ander natuurlijk. Natuurlijk mis ik mijn moeder maar ik heb het gevoel dat ik eerst alles op een rijtje moet krijgen voordat ik beslissingen neem. Ik ben zeker niet van plan om met mijn moeder te breken, er moet gewoon een plan gemaakt worden dat goed is voor ons allemaal.
Veel plezier met je klasgenoten in Marokko! Urielle schreef:_nvds schreef:Als je het zelf mee maakt ... denk je hier waarschijnlijk heel anders over.
Jij kent me niet dus je kunt niets zeggen over mijn verleden
Het verschil is denk ik dat ik bijna 35 ben en TS 16

_nvds schreef:Als ik jou was hoefde ik mijn moeder noooit meer te zien.. maar dat vind ik !
Heeel veel plezier Ts
xsophiee schreef:_nvds schreef:Als ik jou was hoefde ik mijn moeder noooit meer te zien.. maar dat vind ik !
Heeel veel plezier Ts
Dat dacht ik eerst ook, maar ik dacht vanuit mijn emotie en problemen en niet op lange termijn. Het zal nooit meer hetzelfde zijn maar we gaan toch tot een oplossing moeten komen en ik moet de eerste stap zetten als ik er klaar voor ben. Ik ben nog steeds niet van plan om X binnekort al te zien maar ik wil wel normaal contact met mijn moeder. Hopelijk houdt zij zich daar dan ook aan anders wordt het natuurlijk een ander verhaal.
sneeuwpop schreef:Misschien stoort de staleigenaresse zich wel aan het gedrag van de ts, zonder dat haar moeder daar wat mee te maken heeft.
Ts is een puber en in deze levensfase zal dat gedoe met haar ouders dubbel zo rot uitkomen.
Verwacht niet dat de ts een engeltje is, zeker niet als ik de titel van dit topic lees... ze zit in de Ik-fase.

Ragdollcat schreef:sneeuwpop schreef:Misschien stoort de staleigenaresse zich wel aan het gedrag van de ts, zonder dat haar moeder daar wat mee te maken heeft.
Ts is een puber en in deze levensfase zal dat gedoe met haar ouders dubbel zo rot uitkomen.
Verwacht niet dat de ts een engeltje is, zeker niet als ik de titel van dit topic lees... ze zit in de Ik-fase.
Dat denk ik ook.
Ik denk dat ze door de situatie niet meer omkijkt naar het veulen en de verzorgshetlander, dat het de reden is dat ze een preek heeft, omdat de staleigenaresse zich er wel aan stoort.
Ik vind dat wel terecht, want de dieren moeten hoe dan ook gewoon verzorgd worden als ze niet kan communiceer dan zodat een ander voor ze kan gaan zorgen als je zelf niet kan.
Maar dat is wat ik denk dat het dat aan de hand is, want ik ben er niet bij.
) maar wil je even een knuffel geven. Ik denk (op basis van jouw schrijven) dat je moeder zich niet helemaal realiseert dat jij nog herstellende bent van alles wat er gebeurt is en dat jij daar even rustig de tijd en ruimte voor moet krijgen om dat te verwerken.