Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:Als het goed is heeft ieder zijn theorie rijbewijs gehaald voordat hij de weg op gaat en laat je daar nu leren hoe je met andere weggebruikers zoals ruiters moet omgaan.
Diegene die dat niet geleerd hebben zouden wijselijk eens opnieuw het theorie boek ter hand nemen!
Robijntjah schreef:Bedankt voor alle reacties![]()
Allereerst zijn er ook mensen zonder paarden of zelfs auto die gisteren nog voor ik zei wat er gebeurd was vertelden dat de 2 betreffende heren letterlijk 'als gekken rondreden.'
Hiernaast reden deze trekkers op de weg geen 45eerder 70.
Bij nader inzien had ik beter op het pad kunnen blijven Ipv het fietspad ernaast inderdaad als vraag ik mij af wat er dan gebeurd was. We'll never know.
Over dat mijn paard schijnbaar niet mak genoeg is om de straat op te gaan, daar ga ik verder niet op in.
En nu nogmaals; ik wist niet dat ze gisteren gingen oogsten, geen flauw idee! De hele week geen trekker gezien dus ook verder niet bij nagedacht.
spatter schreef:Als het goed is heeft ieder zijn theorie rijbewijs gehaald voordat hij de weg op gaat en laat je daar nu leren hoe je met andere weggebruikers zoals ruiters moet omgaan.
Diegene die dat niet geleerd hebben zouden wijselijk eens opnieuw het theorie boek ter hand nemen!
Veder wordt er van iedere weggebruiker verwacht dat hij de regels kent van het verkeer en "daar gaan we weer" in de boeken staat dat je ruiters en koetsen met gepaste afstand en snelheid moet passeren rekeninghoudend met het gedrag van een dier.
Het is triest hoeveel lui er van uitgaan dat een ruiter maar moet oprotten van de weg![]()
Je mag zelfs met 2 naast elkaar rijden, gewoon op jou wegdeel en je hoeft niet aan de kant, de berm in of wat dan ook![]()
Andere weggebruikers moeten met gepaste afstand passeren, anders zijn ze strafbaar!