Bijvend tehuis eisen en zelf wel verkopen????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ipsilonka

Re: Bijvend tehuis eisen en zelf wel verkopen????

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 16:56

Mijn vorige paard is niet verkocht, die staat gewoon ergens anders :D En alleen als zij er niet meer voor kan zorgen, dan komt hij gewoon terug bij mij. Lekker makkelijk :D

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 17:00

Ipsilonka schreef:
Mijn vorige paard is niet verkocht, die staat gewoon ergens anders :D En alleen als zij er niet meer voor kan zorgen, dan komt hij gewoon terug bij mij. Lekker makkelijk :D

Dit vind ik ook een hele goede oplossing.
Iemand van onze vereniging heeft ook een ouder paard van iemand in bruikleen gehad, de eigenaar kwam zo nu en dan kijken en op een gegeven moment (weet de preciese reden niet, maar het was door onenigheid ofzo) is het paard terug naar de eigenaar gegaan.
Beide partijen waren heel content met deze regeling, en het paard vaarde er wel bij :)

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 18:37

Dat vind ik ook een hele goeie oplossing :) !
Dan verkoop je hem niet maar heb je ook niet elke maand de kosten en iedereen blij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 19:00

Ik vind het onzin om dat onder een advertentie te zetten, verkocht is verkocht en ik vind dat je zoiets niet kan eisen. Het enige wat je wel kan doen is je paard niet verkopen aan mensen waar je dat echt niet aan wilt (heb mijn pony niet verkocht naar amerika omdat ik niet wou dat ze zo ver weg kwam te staan, dit had wel veel meer opgebracht). Dan moet je je paard maar verleasen. Dan kost hij vaak niets en is die nog wel van jou.

Alle paarden die we (tot nu toe dan) hebben verkocht zijn allemaal bij een heel leuk huisje terecht gekomen, waar ik nooit spijt van heb gehad. Bijna iedereen zorgt wel goed voor z'n paardje!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 19:02

MontyRulezz schreef:
Precies, niemand kan een blijvend tehuis garanderen, en ik vind het de grootste onzin om dat te eisen.
Hou het dier dan lekker zelf of zoek een andere oplossing.

Je kan het wel eisen, maar het is gewoon een onzinnige eis.

Precies dat is ook wat ik wou zeggen.

Want als je verkoopt waarom zou een ander dat dan niet mogen?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 19:35

Moderatoropmerking:
Er zijn een aantal offtopic reacties, oneliners en niet zo aardige reacties verwijderd. Blijf aub ontopic, speel op de bal en niet op de man en reageer met respect naar elkaar daarbij ook graag op het taalgebruik lettend. Dit is een erg interessant topic wat we toch graag open willen houden.