Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Debbie schreef:Hoe zag (bij degene die het al gehaald hebben) het examen eruit? Wat moest je doen? En hoe perfect moest het allemaal?
Werden er ook nog veel theorie vragen gesteld?

VivaLaVida schreef:Debbie schreef:Hoe zag (bij degene die het al gehaald hebben) het examen eruit? Wat moest je doen? En hoe perfect moest het allemaal?
Werden er ook nog veel theorie vragen gesteld?
rondrijden door kleinere straten, bochtje achteruit...... verder heb ik het verdrongen
het hoeft niet perfect, als je het maar veilig gaat. Goed anticiperen, kijken wat er komen gaat, veeeeel spiegels kijken en kijken wat je aanhanger doet....
ikke schreef:Parkeren voor een dok of in een vak zit er meestal ook in.
Oh enne, er staat geen paard in de trailer, dus wel gewoon doorrijden; niet van dat zielige gemuts onderweg.
Ik had wel eerder met een paard in de trailer gereden dus was voor mij even omschakelen met optrekken enzo. maar daar wen je snel genoeg aan!
paars schreef:In 2013 veranderen de regels....dan heb je aan je gewone ( voor 2013 behaalde) B rijbewijs weer genoeg om een trailer te mogen trekken waar je nu nog wel E voor moet hebben. Misschien goed om te weten voor sommigen. Totaal gewicht moet dan wel onder de 3500 kg blijven.
. We hebben een heel gemakkelijk rondje gereden, zijn alleen op grote wegen gebleven en ik moest een klein stukje achteruit om zo voor een garagedeur uit te komen. Ik ben gewoon geslaagd
Debbie schreef:Jeetje..,. 93 euro? Ik heb net mn rekening voor mn examen binnen gekregen 235 euro!! (Inclusief eigen verklaring)
Dan kun je het inderdaad altijd een keer proberen
Erpel schreef:En dat vind ik dus zo raar. Het B rijbewijs is zo anders als het E rijbewijs. Zeker als je dieren moet vervoeren vind ik het onverantwoord.
Succes voor de gene die nog opgaan!