Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jamiroquai schreef:Als hij het paard nog maar even laat leven, anders is dat dier er echt de dupe van!
Zolang TS zijn geld niet terug heeft gaat dat paard echt niet hemelen. En je geld terug én in laten slapen gaat echt niet lukken, dat zal iedere advocaat aan TS vertellen. c_alsemgeest schreef:het is triest... het beestje is sowieso al de dupe geweest.
Die heeft ruiters moeten rondsjouwen terwijl hij lichamelijk helemaal niet in orde was en pijn leed.
Ook daarom is een paard na laten kijken ook zo vreselijk belangrijk.
kamsel schreef:c_alsemgeest schreef:het is triest... het beestje is sowieso al de dupe geweest.
Die heeft ruiters moeten rondsjouwen terwijl hij lichamelijk helemaal niet in orde was en pijn leed.
Dat klinkt wel heel dramatisch.
Volgens mij is de stand van zaken nog steeds dat het dier rotstraal heeft, pas kreupel loopt aan dat been en de da na een klinisch onderzoek HKO als diagnose geeft.
Dat wijkt een beetje af van jouw conclusie, of weet jij meer?
kamsel schreef:c_alsemgeest schreef:het is triest... het beestje is sowieso al de dupe geweest.
Dat klinkt wel heel dramatisch.
Volgens mij is de stand van zaken nog steeds dat het dier rotstraal heeft, pas kreupel loopt aan dat been en de da na een klinisch onderzoek HKO als diagnose geeft.
Dat wijkt een beetje af van jouw conclusie, of weet jij meer?
jamiroquai schreef:Dat is dus precies waar ik me zorgen over maak. De koper wil het paard weghebben en wil misschien niet de kosten van een dierenarts op zich nemen. De verkoper natuurlijk ook niet. Wie gaat dan medische zorg voor het paard betalen? Op een weitje zetten is niet genoeg voor dit paard, het heeft hulp nodig!
Als degene die dit paard ooit gehad heeft, dit hoort, wat zal hij/ zij dan wel denken? Je wordt er toch niet goed van als je weet dat je ex- paard en zo bij loopt.....