Besodemieterd door Equifashion.nl

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 23:27

Het lijkt wel of iedereen hier moet helpen een onderneming te runnen :)

Mij lukt 't al, dus:

Gangster schreef:
HLPhoto schreef:
Bovenstaande systemen bestaan inderdaad. Mocht je je huidige systeem snel & safe omgezet willen hebben naar zo'n nieuw systeem (bijv. osCommerce), pb me dan maar even.

Wij zijn de voorraad helemaal aan het overzetten in excact
En hels karwei wat heel veel tijd kost.
Maar zeker bedankt voor het aanbod, je komt net te laat.
Dit systeem wat ik nu genomen heb is vreselijk duur!

Ik ben ook niet goedkoop, maar wel goed. Exact ook trouwens, maar daar draai je niet zonder consultancy een webshop op.
Heb je een webmaster of iemand die een koppeling kan aanleggen? Anders kan je aan Exact net zo goed niet beginnen...

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 23:37

Gangster schreef:
(...) Ik wil het ook hierbij laten, maar graag een beetje begrip voor de afgelopen gestreste periode waardoor sommige dingen niet netjes na behoren zijn opgelost.
Hopelijk willen mensen ons toch nog een kans geven om te zien dat het ook goed kan gaan.

Goh, mijn kwestie dateert van september tot en met november 2009 :x
De afgelopen gestreste periode :n Altijd maar smoesjes, dat blijft elke jaargang waarschijnlijk hetzelfde.

Succes ermee, ik verheug me op een 'positieve ervaringen met Equifashion' topic.

Overigens bedankt voor de excuusmailtjes en PB's, ook nu nog, bedankt O:)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 23:43

duurt niet lang meer en ze is failliet. als mensen dit lezen bestellen ze nooit meer bij je
me zus heeft een webshop en verbaas zich erover dat ze mailtjes krijgt met erin dat ze echt leverd!
maar zoals ik hier lees, verbaast mij dat niet meer eigenlijk.
de communicatie vind ik ook erg slecht, je hoort te krijgen wat je besteld, of je geld terug. punt

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 23:53

Lunatic schreef:
Overigens bedankt voor de excuusmailtjes en PB's, ook nu nog, bedankt O:)

En dan krijg je een PB over hoefschoenen.

Hoefschoenen??? Laat maar... :list: :evaw:

-Edit- tekst aangepast.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 00:17

suikermeisje schreef:
duurt niet lang meer en ze is failliet. als mensen dit lezen bestellen ze nooit meer bij je
me zus heeft een webshop en verbaas zich erover dat ze mailtjes krijgt met erin dat ze echt leverd!
de communicatie vind ik ook erg slecht, je hoort te krijgen wat je besteld, of je geld terug. punt

Dat is die van mij }>
Maar het klopt idd dat ik me er over verbaas dat ik mailtjes krijg (voornamelijk als ik via bokt of MP verkoop) dat mensen blij zijn dat ik lever!!!!
Ik vindt dat meer dan normaal, maar zie hier dat dat dus niet normaal hoeft te zijn...
Zijn wel de leukste mailtjes van de dag, en soms als ik tijd heb stuur ik nog iets terug.

Maar zomaar iets opsturen wat niet besteld is kan niet, vooral niet als het een andere kleur/maat betreft.
Soms heb ik halsters, touwen of iets kleins dat besteld wordt in het blauw en als ik dan een zelfde halster van ander merk (maar zelfde prijs) heb liggen stuur ik dat op.(staat ook in de voorwaarden) Dat er iets vergelijkbaar geleverd kan worden.
Indien het een dekje, bandages, of iets anders (groots) betreft bel ik eerst de klant of een andere kleur/maat/merk ook geleverd mag worden als mensen het willen hebben.
Als mensen echt die kleur en maat willen en bereid zijn te wachten dan laat ik weten wat de levertijd ongeveer is (je kunt namelijk niet alles op voorraad hebben, niet iedereen is gelijk zo groot als divoza >> en die hebben ook niet alles op voorraad :D ).
Indien mensen de levertijd te lang vinden dan kunnen ze zonder probleem hun geld terug krijgen, want onzin opsturen kost altijd meer dan netjes geld terug overmaken.
Ook ruilen/retour sturen moet je niet zo moeilijk over doen.
Als je dat gewoon doet is de klant tevreden, en weet je volgende keer wat ze wel moeten hebben(en je klant ook) en bestellen ze de volgende keer de goede maat.

Tuurlijk is het zo dat het af en toe fout kan gaan. Miscommunicatie via de e-mail is het meest voorkomende probleem.
Heb je een probleem met een klant (of leverancier) bel deze dan.
En ziekte, vakantie enz KAN NIET ALS JE EEN EIGEN BEDRIJF HEBT!!!!
Regel dan maar iemand die het overneemt.

En nog 1 tip, heb je het druk adverteer dan wat minder, zorg dat je de boel op orde hebt voordat je verkoop.
In een echte winkel lopen mensen ook niet naar binnen als alles overhoop ligt, en het niet schoon is.

En nog even over de e-mails verzenden (weet niet meer wie het neerzette) is wel fijn z'n standaard ding, maar e-mails verzenden kost wel veel tijd, vooral als mensen andere foto's willen, levertijden, maten, bepaalde cm's enz willen weten.

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 00:21

HTM schreef:
suikermeisje schreef:

Dat is die van mij }>
Maar het klopt idd dat ik me er over verbaas dat ik mailtjes krijg (voornamelijk als ik via bokt of MP verkoop) dat mensen blij zijn dat ik lever!!!!
Ik vindt dat meer dan normaal, maar zie hier dat dat dus niet normaal hoeft te zijn...
Zijn wel de leukste mailtjes van de dag, en soms als ik tijd heb stuur ik nog iets terug.

Maar zomaar iets opsturen wat niet besteld is kan niet, vooral niet als het een andere kleur/maat betreft.
Soms heb ik halsters, touwen of iets kleins dat besteld wordt in het blauw en als ik dan een zelfde halster van ander merk (maar zelfde prijs) heb liggen stuur ik dat op.(staat ook in de voorwaarden) Dat er iets vergelijkbaar geleverd kan worden.
Indien het een dekje, bandages, of iets anders (groots) betreft bel ik eerst de klant of een andere kleur/maat/merk ook geleverd mag worden als mensen het willen hebben.
Als mensen echt die kleur en maat willen en bereid zijn te wachten dan laat ik weten wat de levertijd ongeveer is (je kunt namelijk niet alles op voorraad hebben, niet iedereen is gelijk zo groot als divoza >> en die hebben ook niet alles op voorraad :D ).
Indien mensen de levertijd te lang vinden dan kunnen ze zonder probleem hun geld terug krijgen, want onzin opsturen kost altijd meer dan netjes geld terug overmaken.
Ook ruilen/retour sturen moet je niet zo moeilijk over doen.
Als je dat gewoon doet is de klant tevreden, en weet je volgende keer wat ze wel moeten hebben(en je klant ook) en bestellen ze de volgende keer de goede maat.

Tuurlijk is het zo dat het af en toe fout kan gaan. Miscommunicatie via de e-mail is het meest voorkomende probleem.
Heb je een probleem met een klant (of leverancier) bel deze dan.

En nog 1 tip, heb je het druk adverteer dan wat minder, zorg dat je de boel op orde hebt voordat je verkoop.
In een echte winkel lopen mensen ook niet naar binnen als alles overhoop ligt, en het niet schoon is.

En nog even over de e-mails verzenden (weet niet meer wie het neerzette) is wel fijn z'n standaard ding, maar e-mails verzenden kost wel veel tijd, vooral als mensen andere foto's willen, levertijden, maten, bepaalde cm's enz willen weten.

We komen redelijk bij gelukkig, en dagelijks worden er aanpassingen op de site gedaan zoals is op voorraad of hoelang de levertijd is.
Ook met het aanbod blijven sommige dingen gewoon als basis en andere gaan van het toneel af verdwijnen.
Het heeft gewoon heel veel tijd gekost en veel stress.
Het is nooit goed te praten wat er gebeurd is.
Ik wil het ook hierbij laten, maar graag een beetje begrip voor de afgelopen gestreste periode waardoor sommige dingen niet netjes na behoren zijn opgelost.
Hopelijk willen mensen ons toch nog een kans geven om te zien dat het ook goed kan gaan.
Er staan idd wel goede dingen in jou reactie die ik zeker kan gebruiken bij mij om het in de toekomst nog beter te doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 01:22

Frozenstar schreef:
Nou sorry dat ik het zeg..maar als ik op de manier 'behandeld' zou worden als sommige hier. (zo lang wachten op een reactie, de juiste spullen en geld) Had je die paardensnoepjes wat mij betreft zelf op mogen eten... Het lampje zou bij mij al uit zijn gegaan. Zo ga je gewoon niet met je klanten om.

Haha echt een reactie wat er bij mij ook uit zou komen! :Y)

Ik vind het ook ERG slordig allemaal, ben benieuwd of er veranderingen gaan komen, zoniet dan denk ik dat het gauw over is met het bedrijf door deze manier van handelen. De meeste mensen die dit al hebben gelezen ben je als ik alles zo lees al kwijt, maar ik zou zo gauw mogelijk nog tevreden klanten maken voordat het te laat is.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 06:38

Gangster schreef:
Uiteraard terug te komen op de klant van de zilveren deken, ik had inderdaad deze moeten leveren als die er geweest was.
Maar die was er niet en ik had daar beter over moeten mailen op dat moment.
Sorry

Zie je dat lezen niet je sterkste kant is.

Jij blijft terugkomen op de kleur terwijl het grootste probleem is dat de deken niet warm genoeg is omdat er geen 270 grams vulling in zit.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 06:51

Gangster schreef:
Ook van de service hebben wij ook vaak genoeg een paar sokken, of paardensnoepjes of iets dergelijks erbij gedaan als iets misging in het verleden.
Jammer dat dit niet vermeld word

idd er zat een zakje paardensnoepjes bij maar wat heb ik daar aan? Hij lust ze niet eens. Voor het geld waarvoor ik de (extra) deken heb gekocht had ik bergen snoepjes kunnen kopen die hij wel lust.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 07:06

Ok, hier even een positieve reactie.
Besteld: 3 paar MH schoenen omdat ze spot goedkoop waren en ze bijna niet meer te koop zijn.
Binnen een dag een mail dat ze maar twee paar had , of ik het goed vond dat ik een ander model erbij kreeg. Geen probleem voor mij want ik loop lekker op mh. Kreeg er hele mooie jopers bij
die eigenlijk een stuk duurder zijn maar die ik voor dat lage bedrag kreeg.
Dus keurig en snel gegaan.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 07:24

Gangster schreef:
[Ik wil het ook hierbij laten, maar graag een beetje begrip voor de afgelopen gestreste periode waardoor sommige dingen niet netjes na behoren zijn opgelost.

Tja deze "periode" loopt al vanaf 2007 [EA-GZ] Iets besteld bij Wica's ruitersport?

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 07:37

kohtje, als je het pas geleden hebt besteld dan zou je zeggen dat er lering is getrokken uit dit topic, en anders vermoed ik zo maar eens dat je bij degenen horen die zich uitzonderlijk blij mogen voelen dat je hetgeen je besteld hebt ook daadwerkelijk thuis gekregen hebt.

Ik zal er in elk geval never nooit iets bestellen, ik houd van een zaak waar de klant geen koning maar keizer is, zeker in tijden van crisis wil ik als klant gepamperd worden, gezien ik mijn geld overal kan uitgeven, en de webshops dus hun stinkende best moeten doen en over elkaar heen zouden moeten buitelen wat service betreft, en ZEKER never nooit niet de schuld bij de klant leggen, laat staan de geestelijke vermogens van de klant in twijfel trekken door te zeggen dat de klant iets niet snapt. Dódelijk....

En je toko een week dicht gooien om dit soort dingen ter voorkomen is een gevolg van logisch nadenken. Even pas op de plaats, alles op orde en gaan vlammen. Halfslachtig gedoe kan je je simpelweg niet veroorloven..

kohtje

Re: Besodemieterd door Equifashion.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 09:45

Ik dacht dat mijn bestelling in november/december was.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 10:32

HTM schreef:

Het spijt me, maar hier ben ik het niet helemaal niet mee eens. Ik ga gelukkig maar 1x per jaar 2,5 week op vakantie, en toevallig komend weekend weg. Ik ben een 1-vrouwsbedrijf die, naast dit bedrijf, nog 40 uur bij een werkgever werkt. Een heleboel dingen die ik verkoop, maak ik zelf, daar ga ik niet iemand anders voor regelen.
Wat ik wel doe is op mijn homepage van mijn site vermelden welke data ik niet in de buurt van mijn pc ben, en dus niet meteen kan reageren. Mensen kunnen dit ten alle tijden lezen, dus weten ze ook dat ik niet meteen reageer. Maar zodra ik thuis ben kijk ik alle mails na en beantwoord ze zo snel mogelijk.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 10:53

HTM schreef:

Dat heb ik ook geleerd. Vriendlief heeft een goedlopend eigen bedrijf wat inmiddels zo hard gaat dat hij het niet meer red alleen. Hij is nou de laatste paar jaar niet echt meer op vakantie geweest en dit jaar gaan we voor het eerst weer. Gelukkig heeft hij een super stagiair die het allemaal in de gaten blijft houden!

Zeker bij een winkel is het belangrijk dat alles netjes op orde is, dat er niet vanwege ziekte of vakantie een chaotische achterstand oploopt die vervolgens bij terugkomst opgelost moet worden, dat werkt niet! Daarom zou je eigenlijk ALTIJD met iemand die al bekend is met wat je doet en er ook het een en ander vanaf weet af moeten spreken dat hij/zij in kan springen mocht het nodig zijn.

En gangster, als het zo chaotisch en stressvol is, waarom zoek je er dan niet iemand bij die je altijd kan helpen?

schorppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 11:10

Zoo.... ik heb een halve dag nodig gehad om het topic bij te lezen, en heb meteen het topic over Wica's paardensport gelezen.
En ik viel van de ene verbazing in de andere.

Zoals op pagina 1 is te lezen ben ik er ook mooi ingetuind, en inmiddels weet ook heel rijdend en paarhoudend Winterswijk en omstreken dat zodat er vermoedelijk uit deze hoek niks meer bij haar wordt besteld.

Ik heb trouwens het vermoeden dat zeer binnenkort de naam equifashion niet meer bestaat, en dat het bedrijfje dan (weer) een andere naam gaat krijgen zodat gangster met een schone lei verder kan gaan met haar gangsterpraktijken.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 11:19

IJp schreef:
HTM schreef:

Het spijt me, maar hier ben ik het niet helemaal niet mee eens. Ik ga gelukkig maar 1x per jaar 2,5 week op vakantie, en toevallig komend weekend weg. Ik ben een 1-vrouwsbedrijf die, naast dit bedrijf, nog 40 uur bij een werkgever werkt. Een heleboel dingen die ik verkoop, maak ik zelf, daar ga ik niet iemand anders voor regelen.
Wat ik wel doe is op mijn homepage van mijn site vermelden welke data ik niet in de buurt van mijn pc ben, en dus niet meteen kan reageren. Mensen kunnen dit ten alle tijden lezen, dus weten ze ook dat ik niet meteen reageer. Maar zodra ik thuis ben kijk ik alle mails na en beantwoord ze zo snel mogelijk.

Als je het netjes op je site zet is het geen probleem, maar grote bedrijven gaan/willen niet dicht omdat dat klanten kost.
Zij wil al niet dicht op het op orde te krijgen, dus voor vakantie dan ook niet.
Wil je niet dicht, ga dan niet weg!!!!

En als je zoveel stress hebt, omdat je zoveel werk hebt zoek dan iemand die je kan helpen, als je het zo druk hebt moet je dat toch kunnen betalen?

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 11:33

HTM schreef:
En als je zoveel stress hebt, omdat je zoveel werk hebt zoek dan iemand die je kan helpen, als je het zo druk hebt moet je dat toch kunnen betalen?
Sterk afhankelijk van je businessmodel. Er zijn ook bedrijven die continu in de marge "rommelen" en daar is weinig ruimte voor medewerkers. Gaat in sommige gevallen echt zo ver dat bedrijven een gedeelte van hun winst binnenslepen op het te laat betalen van facturen van een leverancier (maw rente trekken).

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:26

Ik vind het 'verschillende namen'-gedeelte zo vreemd. Ik ken wel enkele personen die haar als Wietske kennen en bij haar thuis wel eens langs gaan. Nog geen klachten van die kant gehoord. (Is natuurlijk nog net anders, bij iemand thuis langs gaan voor spullen). Maar viel wel net bijna van mijn stoel bij alle reacties en klachten.. Zo hoort het niet! En als iets niet meer voorradig is, haal het dan even van je site tot je het terug hebt!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:33

HLPhoto schreef:
HTM schreef:
Sterk afhankelijk van je businessmodel. Er zijn ook bedrijven die continu in de marge "rommelen" en daar is weinig ruimte voor medewerkers. Gaat in sommige gevallen echt zo ver dat bedrijven een gedeelte van hun winst binnenslepen op het te laat betalen van facturen van een leverancier (maw rente trekken).

Als je een goed lopend bedrijf het, en de normale marge hebt (die zij heeft bij de merken), dan moet je daarvan kunnen leven als je het normaal doet.
Als je steeds verzendkosten moet betalen van mensen die iets terug sturen omdat JIJ niet goed leverd, ja dan kun je je wints wel vergeten.

En te laat betalen van je facturen is niet handig. Groothandels weten dat je dat doet, en je hebt kans dat je daar niet meer in mag kopen.
Ook is het administratief meer werk om bij te houden wat je nog betalen moet.
Ik heb geleerd, je betaald of vooruit (net als je klanten) of direct als je je spulen binnen hebt.
Als je achterloopt met betalen blijft er geen geld meer over uiteindelijk.

Maar iedereen zijn eigen idee over het voeren van een bedrijf.
Ben blij dat ik het wel op orde heb, en wil hiermee niet zeggen dat ik het altijd 100% goed doe, vergeet ook wel eens een e-mail te beantwoorden, maar als iemand dan belt of nog een e-mail stuurt dan beantwoord je het.
E-mails met klachten gaan bij mij altijd voor.
Je moet je klanten tevreden houden, want internet is groot, en ze gaan zo naar een ander, want het maakt op internet niet uit waar je woont!!!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:58

Gangster schreef:
Vjestagirl schreef:
Weet je wat het is Gangster, het komt hier allemaal over alsof je de ernst van de situatie niet inziet. Uitspraken als 'maar de werking is toch hetzelfde?' 'het kan gebeuren dat' 'jammer dat jij het niet begrepen hebt' geven aan dat je niet snapt waarom je klanten zich niet prettig voelen bij jou winkel.

Het zou je uitgangspunt moeten zijn dat het verkeerd invoeren van een cijfertje nooit kan gebeuren, dat je alles dubbel, driedubbel checkt voordat je iets invoert. Het zou je uitgangspunt moeten zijn dat als er iets niet leverbaar is jij niet meer rust totdat je het product alsnog gevonden hebt, of de 'dank je wel' e-mail en virtuele bos bloemen in je mailbox hebt staan. Het zou je uitgangspunt moeten zijn dat als er een topic als dit op bokt staat dat je je ogen uit je kop schaamt, en niet meer slaapt totdat alles weer beter werkt (en je hebt achterhaald wie deze bokkers precies zijn en ze allemaal een kaart met je oprechte excusses erin en een zak paardensnoepjes hebt gestuurd).

De hele economie draait op service. Waarom zouden ze bij jou kopen, als je buurvrouw hetzelfde aanbied? Wat maakt jouw webshop zo veel beter dan alle anderen die er zijn? Waarom zouden ze in de eerste plaats bij een webshop willen kopen als er zoveel ruitersport zaken zijn. Service is alles. Of dat nou de kop koffie is als je je auto komt kopen, de vriendelijke glimlach op een terrasje of die super snelle e-mail die ze van jou krijgen, het is allemaal service. Je merkt nu, zonder service krijg je dit soort topics en met dit soort topics raak je klanten kwijt.

Desnoods zet je op je website: wij beantwoorden onze e-mails tussen 20.00 en 22.00 uur. Iedere e-mail zal binnen 3 werkdagen beantwoord worden. Dan is het duidelijk. Dan weten mensen wat ze van je kunnen verwachten.

Ook hier weer een goede tip waarmee ik wat mee kan.
Wij zullen de e-mails beantwoorden vanaf 16.00 tot 01.00
Ook van de service hebben wij ook vaak genoeg een paar sokken, of paardensnoepjes of iets dergelijks erbij gedaan als iets misging in het verleden.
Jammer dat dit niet vermeld word

Tussen 16.00 en 01.00 is een beetje te lang, dan zitten mensen nog hele dagen te wachten, plus dat mensen zelf niet meer om 01.00 wakker zullen zijn. Je moet juist een kortere periode nemen, rond een tijd die je klanten goed uitkomt. Zeg tussen 20.00 en 22.00. Dat zorgt dat mensen niet vanaf 4 uur al zitten te wachten op hun e-mailtje. En het zorgt voor rust voor jou, omdat jij niet meer tussen 4 en 1 iedere keer je e-mail hoeft te checken of er al wat nieuws is.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:16

Moderatoropmerking:
Er zijn behoorlijk wat reacties verwijderd. Dit topic gaat weer open onder de voorwaarde dat er alleen nog ontopic wordt gereageerd. Laat het duidelijk zijn dat alleen ervaringen uit de eerste hand geplaatst mogen worden (mijn vriendin heeft eens..../ mijn tante heeft daar ook eens...reacties zijn niet uit de eerste hand en dus niet toegestaan) Er worden géén reacties geplaatst welke niets toevoegen (voorbeeld "oh daar ga ik nooit iets kopen" en dat soort posts) Ben je hier alleen om te rellen dan zal dat zéker een OW tot gevolg hebben. Kortom, blijf redelijk naar iedereen toe en blijf vriendelijk reageren. Dit topic zal scherp in de gaten gehouden worden en overtreders kunnen een snelle sanctie verwachten.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 22:34

Fijn dat dit topic weer open is, wil nog even laten horen hoe de stand van zaken er tot nu toe voor staat.

Mijn pakketje is gelukkig goed aangekomen bij Equifashion, zij belde dezelfde avond nog of het erg was als het een Eurostar Karin werd i.p.v. de Diana. Even op mijn waslijn gespiekt, heb daar er nog een van, die zit heerlijk, dus stuur maar op! Zou er nog een vest van Horka bij krijgen, om het goed te maken, dus ik ging de boel wat positiever in zien.
Woensdag kwam mijn pakketje, met mooie vliegenkap, leuk vest en wederom een verkeerde rijbroek, model Klarissa, die een stuk goedkoper is dan de door mij bestelde broek. Dus gelijk contact met Equifashion opgenomen, die zei dat dat de rijbroek was waar ze het over gehad had aan de telefoon en dat dat vest erbij zat om het prijsverschil goed te maken? Iets ander verhaal dus als aan de telefoon.....maargoed, in goed overleg hebben we besloten dat ik deze rijbroek terug mag sturen, met het vest en zij het geld dat ik voor de rijbroek heb betaald en de verzendkosten voor het terugsturen gaat terugstorten aan mij zodra zij mijn pakketje binnen heeft. Pakketje is afgelopen vrijdag wederom aangetekend op de post gegaan, dus hopelijk heb ik eind deze week mijn geld terug en is heel het probleem opgelost.
Ga ik hier naar een winkel waar ik gewoon direct kan zien wat ik heb voor een passende rijbroek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:40

Wat een gedoe.. :(:)
Heb je haar niet met jullie mailcontact kunnen confronteren?
Of was het echt alleen aan de telefoon..

Ik hoop voor je dat het probleem opgelost wordt.
Persoonlijk had ik deze kans met beide handen aangegrepen om er toch nog een goede ervaring van te maken.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 22:44

Nee, was alleen aan de telefoon ,dus is mijn woord tegen de hare. Ben dus ook blij dat we het zo hebben kunnen oplossen dat ik het geld terug krijg, dan is het tenminste afgehandeld en hoef ik er geen tijd en energie meer in te steken.