yeye schreef:probleem is dat het te ver is om te wandelen , daar de pony een hengstje is durft hij tijdens het wandelen aan de hand, wel eens in je nek springenMet de trailer ga ik hem halen maar dan moet ik die even gaan halen en die mens is niet altijd thuis. Volgens het juridisch loket moet ik gewoon wachten op haar brief, daarna een sms sturen dat ik hem volgende dag kom halen en het beste zou zijn (dat als zij in de brief zet dat ik de pony niet mee krijg) om direct de politie mee te nemen.
Ik moest langs komen zodra ik haar brief ontvangen heb. Als ik mijn pony nu ga halen, kan zij mij aanklagen omdat ik op haar terrein kom.
Ik krijg zo stilletjes het idee dat zij helemaal niet zuiver is zoals ze beweert. We waren wel vriendinnen maar wisten elkaars straatnamen niet ofzo. Ik ging altijd bij haar op bezoek dus weet ze me niet wonen.
yeye schreef:Bij de post helaas niet zo'n goed nieuws. Brief kan niet terug gevraagd worden (wat ik al wel wist). Nu was de postbode vandaag aan de deur geweest maar er was niemand thuis. Dus nu maar hopen dat ze de brief pas eind deze week heeft. Ik had aan een kennis die op het stadhuis woont in de stad van mijn vriendin, gevraagd om even na te gaan of dat huis wel degelijk van haar is (zij zegt dat ze het huis gekocht heeft). Ik kreeg net een berichtje dat het huis waar zij woont, officieel op een andere naam staat en dat er GEEN bewoners zijn in dat huis.
in het eerste stukje staat dat zij jou aan kan klagen omdat je op haar terrein komt, maar uit het 2e stukje maak ik op dat zij daar officieel niet eens woont?? dan is het toch ook niet haar terrein?
in ieder geval, heel veel succes met het terughalen van je pony
Met de trailer ga ik hem halen maar dan moet ik die even gaan halen en die mens is niet altijd thuis. Volgens het juridisch loket moet ik gewoon wachten op haar brief, daarna een sms sturen dat ik hem volgende dag kom halen en het beste zou zijn (dat als zij in de brief zet dat ik de pony niet mee krijg) om direct de politie mee te nemen.