Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lynn_Nikita schreef:dan heb je dus de papieren van het verkeerde paard gezien waarschijnlijk en heeft hij een risico genomen om paard zonder chip te vervoeren
heb je gestolen paarden al eens ingelicht?
en inmiddels een brief opgesteld voor de handelaar?
jessj22 schreef:ik denk toch dat het paard meer onder de leden heeft dan jij denkt
en dat hij via het achterdeurtje is verkocht....
en dat het papier helemaal niet bij hem hoort
heb je zijn aftekeningen gekeken?
Marigold schreef:jeumig, wat een gedoe zeg!
dus helemaal geen chip, je zou er dus zo een paspoort bij kunnen laten maken.
misschien mag je het paard wel gewoon houden ofzo, ik bedoel, die handelaar heeft er blijkbaar geen belang meer bij?
of wil je hem niet houden.
is het paard dusdanig ziek/verkeerd dat hij eigenlijk moet worden laten ingeslapen?
ik vind het echt zo'n apart verhaal... hoe kan dat nou eerst belt de handelaar steeds, en als je ontdekt dat hij niet goed is laat hij niks van zich horen, en haalt het paard ook niet eens op ofzo..
ik bedoel je zou toch verwachten dat hij het paard komt halen, of het geld.
Rianneke schreef:Ik ben toch wel erg benieuwd bij wat voor handelaar je dit paard hebt gekocht...
Ik zou trouwens eerst even aan een advocaat vragen wat je volgende stappen moeten zijn want het kwpn kan je hierbij niet verder helpen tenzij je haren trekt en ze em door de databank van alle hengsten kunnen halen? Weet niet of dit mogelijk is.
Maar jij hebt een paard wat zonder chip rondloopt en een leuke kwpner had moeten zijn. Het paard is niet gezond. En daarbij heeft die handelaar een raar zaakje want het begint steeds harder te stinken...
Ik denk trouwens dat je geen contact meer zult krijgen met de handelaar... Hij weet echt wel hoe het zaakje in elkaar zit anders had ie een paard echt niet zo lang op "proef" laten staan!