Jij ook gefeliciteerd!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ook buitenritjes en clinics etc kunnen rijden, ipv alleen 2x in de maand wedstrijd of crosstraining. Snoekiej schreef:Mijn rij-instructeur zegt dat ik het beste (bijna) gelijk door kan gaan, onder andere omdat ik mezelf nog geen slechte gewoontes heb aangeleerd. Bovendien wil ik hem gewoon nu halen, dan kan ik zelf naar wedstrijd. Mijn ouders hoeven dan alleen nog maar mee naar verre crossen enzo. En gewoon lekker zelf zien wanneer ik een buitenritje wil maken, lijkt me ook heerlijk!

Snoekiej schreef:Die van mij is ook geen makkelijke lader, maar ik ga wel een trucje met een longeerlijn proberen (Aan paard klikken, over de voorstang, om de kont en trekken).

Maar goed als jij het fijn vind om meteen door te gaan dan moet je dat zeker doen, is wel fijn als je meteen zelf op weg kunt.
En je slaagt toch niet voor niets vaak met je examen denk ik dan maar
.Amber_ schreef:Idd, mijn ouders gingen verhuizen.. dat heeft het ook wel versneld. Daarom wilde ik zo snel mogelijk mijn E, zodat ik toch alle crossen kon rijdenEn je slaagt toch niet voor niets vaak met je examen denk ik dan maar
.
Heb wel mazzel dat Fjordy makkelijk is.
kimmert schreef:Amber_ schreef:Idd, mijn ouders gingen verhuizen.. dat heeft het ook wel versneld. Daarom wilde ik zo snel mogelijk mijn E, zodat ik toch alle crossen kon rijdenEn je slaagt toch niet voor niets vaak met je examen denk ik dan maar
.
Heb wel mazzel dat Fjordy makkelijk is.
nee je slaagd niet voor niks, maar ECHT rijden leer je pas als je kilometers maakt. Onverstandidig om nu al aan je E te denken.
Dus al die mensen die gelijk voor E gaan, en goed rijden zijn onverstandig.. HmmHmm. renee16 schreef:Kennen jullie een goede het liefst niet dure rijschool omgeving Eindhoven?
Ik ben aan het kijken voor een dagopleiding..Hoop alleen niet al TE veel geld kwijt te zijn...