Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:[Ik vind je heel erg verwend overkomen: niet leuk voor je familie en al heelmaal niet terecht voor de fjord. Hij kan er ook niks aan doen dat hij een fjord is.. en ik moet zeggen dat mijn eerste gedachte is ben blij met wat je hebt!!!! Je bent pas 15 en je hebt nu al een eigen pony. Veel meiden kunnen daar alleen maar van dromen!
[/quote]Citaat:Edit: Wedstrijden rijden en winnen is ook niet alles.... Ik snap niet hoe men daarbij komt. Winstpunten, bekers rozetjes, en elk weekend weer. Je kunt zelf gaan hoogspringen, hardlopen, mountainbiken of whatever... Dan heb je geen paard meer nodig.
laura1986 schreef:Ik zeg dat ze verwend overkomt. Lezen!
Als je eens zou beginnen met het respect voor haar fjordje.. Ik vind die ambities om een prijs te winnen onzinnig, lijkt me duidelijk. Ik zou niet weten wat daaraan te respeteren valt. Ik zie wel graag mensen die goed met hun paard omgaan / rijden. Daar heb ik dan wel respect voor. Dus geen gezuer graag ´je hebt geen respect´.
Daag

kazary schreef:Ze kunnen het ook niet. De bouw is gewoon anders. Natuurlijk kun je er wel eens een laag parcoursje mee springen, maar wil je echt gaan springen, dan is het niet het juiste ras. En voordat iedereen in de verdediging schiet. Het zijn super leuke dieren. Maar wees wel zo eerlijk te kijken wat ze graag willen en kunnen.
Daar win ik ook prijzen mee, en in het begin, dacht ik dat ze helemaal niet kon springen (kon ze ook niet, maar oefening baart kunst, zie: [SPR-ITP] Tinker Bonny springen van vroeger tot nu )

.