Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buxy schreef:Ik blijf me toch echt verbazen over de manier waarop sommige paarden gehouden worden... 1x per week mesten... Ik mest 2 keer per dag
Fly_high schreef:Ik bedoel ales erop en eraan qua faciliteitenvoor de ruiter dan tenminste. Nooit gezegd dat ik fan was van bewuste stal
![]()
Met genoeg mogelijkheden om binnen te rijden heb je het meteen over hele andere prijzen dan voor alleen een weiland met evt modderige buitenbak erbij.
Gini schreef:Fly_high schreef:Ik bedoel ales erop en eraan qua faciliteitenvoor de ruiter dan tenminste. Nooit gezegd dat ik fan was van bewuste stal
![]()
Met genoeg mogelijkheden om binnen te rijden heb je het meteen over hele andere prijzen dan voor alleen een weiland met evt modderige buitenbak erbij.
Ja, dan moeten er minstens 2 binnenbakken zijn, want je zegt dat het ook manege is. Als je dan maar 1 bak hebt, moet je ook nog goed om de lessen heen plannen.
Popstra schreef:Allwmachtig wat een geld voor die stalling!
Lijkt nu wel beetje op ach, we hebben toch wachtlijsten dus we kunnen aan de prijs wel mooi een draai geven!
DuoPenotti schreef:https://link.marktplaats.nl/m2208375767 ... ialbuttons
Nu ben ik hier lang niet meer geweest.
In die tijd was er 1 binnenbak en buitenbak en de kantine nog in aanbouw.
Maar stonden de paarden echt elke dag fatsoenlijk buiten.
Werd er goed gemest enz.
Waarvan nu nog steeds mee geadverteerd word.
Maar nogmaals ik ben er lang niet meer geweest.
Zo gaat sport en luxe voor de ruiter samen met welzijn voor de paarden.
simongek schreef:De huidige prijzen en kosten van voer wedstrijden en benodigdheden zijn de reden dat ik geen nieuw paard heb gekocht na het inslapen van mijn paard.
Hij stond altijd aan huis maar mijn ouders worden wat ouder en de kans om dan naar een pensionstal te moeten werd groot.
Ik ken 3 grote stallen in deze regio. Hoorn/heerhugowaard en omstreken.
Vooral dat 1x per week mesten vind ik erg vies en vaak gezeur met ruwvoer of voertijden. Dus laatste ronde bijv 1800 uur.
Als je 500 en meer betaald zou je paard toch in een schone stal moeten staan met voldoende ruwvoer en krachtvoer. En nee onbeperkt hoeft van mij ook niet.
Maar dit soort stallen is lastig te vinden en erg prijzig dus voor mij niet meer op te brengen helaas al scheelt het ook veel zorgen
Esther28 schreef:simongek schreef:De huidige prijzen en kosten van voer wedstrijden en benodigdheden zijn de reden dat ik geen nieuw paard heb gekocht na het inslapen van mijn paard.
Hij stond altijd aan huis maar mijn ouders worden wat ouder en de kans om dan naar een pensionstal te moeten werd groot.
Ik ken 3 grote stallen in deze regio. Hoorn/heerhugowaard en omstreken.
Vooral dat 1x per week mesten vind ik erg vies en vaak gezeur met ruwvoer of voertijden. Dus laatste ronde bijv 1800 uur.
Als je 500 en meer betaald zou je paard toch in een schone stal moeten staan met voldoende ruwvoer en krachtvoer. En nee onbeperkt hoeft van mij ook niet.
Maar dit soort stallen is lastig te vinden en erg prijzig dus voor mij niet meer op te brengen helaas al scheelt het ook veel zorgen
Ook de reden dat ik na deze er ook mee stop. Ik twijfel zelfs om mn huidige paard met pensioen te sturen. Behalve de hoge kosten vind ik t allemaal teveel "moeten" en lijkt t allemaal steeds voller en drukker te worden waar ik nu sta. Al met al gaat t me steeds meer tegenstaan en dan zo'n fikse prijsverhoging maakt dat ik me afvraag of ik t dat allemaal nog wel waard vind..