Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DuoPenotti schreef:Een aanname, maar verwacht bij paddock service geen paarden die 8 uur buiten staan. Dus vele uren ontlasting zonder schoonmaken...

Popstra schreef:Allwmachtig wat een geld voor die stalling!
Lijkt nu wel beetje op ach, we hebben toch wachtlijsten dus we kunnen aan de prijs wel mooi een draai geven!
SansaS schreef:Misschien beetje bot, maar wat maakt dat je daar niet weggaat?
 . Ze bouwde daar steeds meer spanning op, zonder dat we er achter konden komen waarom. 
Popstra schreef:Allwmachtig wat een geld voor die stalling!
Lijkt nu wel beetje op ach, we hebben toch wachtlijsten dus we kunnen aan de prijs wel mooi een draai geven!

€250 voor 2 paarden. alles zelf doen en hooi etc alles zelf regelen. Paarden hebben een ruime paddock en goede (inloop)stal. + Ruim genoeg stalgebouw voor al hun spullen en wat opslag. 
 voor de ruiter dan tenminste. Nooit gezegd dat ik fan was van bewuste stal 
 Fly_high schreef:Met genoeg mogelijkheden om binnen te rijden heb je het meteen over hele andere prijzen dan voor alleen een weiland met evt modderige buitenbak erbij.
 . Maar inderdaad, als je het een beetje goed uitkient, hoef je niet in de modder, regen of storm te rijden. 

Helemaal als ze je er nog zo voor laten betalen ook, bizar. Ook in deze omgeving. Hoewel ze daar dan nog naar buiten kunnen. Je hebt ook stallen waar er nog geen handvol paddocks zijn voor 50 tot 100 paarden en ze alleen erin komen als je er zelf bij bent voor half uur... Voor ongeveer hetzelfde geld allemaal, zowel degene waar ze langer buiten komen, kort buiten komen of niet buiten komen.
 Tijdelijke paddock op het 'harde', paard met boxrust in de loopstal van jonge dieren, zodat die wat te zien had en meer ruimte, draadje in paddock zodat een geblesseerd paard nog 'in' de kudde staat, of stuk weiland afgezet zodat ze ook in weiland bij de kudde kunnen staan. Of gewoon paard als 1e binnenhalen of buiten zetten, omdat ze anders flippen. Dat is ook niet zo vanzelfsprekend als je rondkijkt.Buxy schreef:Ik blijf me toch echt verbazen over de manier waarop sommige paarden gehouden worden... 1x per week mesten... Ik mest 2 keer per dag