Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HLPhoto schreef:Ik vind eigenlijk dat er gewoon een bus of een 4x4 voor een trailer hoort..
Tessebes schreef:HLPhoto schreef:Ik vind eigenlijk dat er gewoon een bus of een 4x4 voor een trailer hoort..
Ik heb gehoord dat de belastingdienst, de verzekeringsmaatschappijen en de benzinepomphouders dit gezamelijk willen gaan promoten.![]()
Even zonder gekheid; iedereeen wil natuurlijk een leuke 4x4 voor z'n trailer, maar ja... De meeste willen gewoon een personenauto waar ze 5-6x per jaar een trailer achter kunnen hangen ivm de kosten. Ik wil een auto die niet zwaarder is dan 1150 kg, maar ik ben er nog niet uit... hebben ze voldoende trekkracht hebben ze onvoldoende kogeldruk en vise versa.
HLPhoto schreef:ik zie het verschil tussen een auto van 1150 en 1450 kg niet zo. Die 300 kg maakt de wereld van verschil niet. De vering, remmen enz. veel eerder.
Met een Citroen BX Turbodiesel trek ik liever een paardentrailer dan met een Passat uit die tijd of iets later. De HP vering doet meer dan die extra kilo's.
sflj schreef:Als jij een auto wil die niet zwaarder is dan 1150kg, moet je er geen trailer achter hangen.
Nooit.
Da's gewoon veel te weinig massa voor een trailer + paard. Dat wil je je paard niet aandoen toch?
Lovely schreef:300 kilo is wel een half paard. Op autotrack kan ik zo gauw geen BX TD vinden, maar een 1.9 TZI mag maar 1100 trekken.
Lovely schreef:Comfortabel zijn ze zeker!Vanaf C5 hebben ze allemaal HP en dat rijdt inderdaad heel fijn. Een tweepaards is wat zwaar voor een C5,maar een anderhalf doet hij met zijn pookje in zijn neusje hoor. En als er geen trailer achter hangt, rijd ik er zeer comfortabel en betaalbaar in rond.