Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiseFederer schreef:Nou even een vraagje ,
moet je een speciaal rijbewijs daar voor hebben?
sommige zeggen dat het boven de zoveel kg nodig is wat ik ook denk
en er onder niet;s
Iemand raad?
yvetjes schreef:Nogal achterhaald. Sinds Citroën van Peugeot S.A. is is er weinig mis met de betrouwbaarheid.. sterker nog, de halve wereld gebruikt de sublieme dieselmotoren die dit concern bouwt, zelfs voor premium auto's. De 1.6 HDI vind je bijv. terug bij BMW (in de Mini), Ford (Fiesta/Focus), Volvo (C30/S40/V50/V70/S80) en nog een paar die ik nu vergeet. De twinturbo 2.2 HDI zit in de Mitsubishi Outlander, de 2.7/3.0 HDI zit o.a. in de Chrysler 300C en de diverse Landrovers en Jaguars.Citroen durf ik niet aan (heb niets met franse auto's en ze staan niet bekend als geweldig betrouwbaar en afschrijving is hoog).
Lovely schreef:Een goed onderhouden AX loopt ook niet warm hoor, heb m'n toenmalige AX GTI probleemloos met 170 km/h in de 4 door de Duitse bergen gejagen (niet goed voor je brandstofverbruik trouwens). Als je radiateur van binnen zo gaar als een gebarbecued konijn is verstopt ook het koelsysteem van een XMEen warmloper bij een AX snap ik nog, maar bij een XM niet echt trouwens, maar dat doet er in dit topic weinig toe.
yvetjes schreef:Trailer heeft max last 1400 en 50 kogeldruk (Weijertje).