Wie is aansprakelijk? Kapotte deken.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_love_U

Re: Wie is aansprakelijk? Kapotte deken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 18:19

Klara16 schreef:
Linda_love_U schreef:
We hebben het nagevraagt bij de verzekering Dus als hun zeggen dat het vergoed wordt als ze t opgeven dan zal dat wel zo zijn neem ik aan.

Dus jij hebt haar verzekeringsmaatschappij opgebeld? Dàt is brutaal!
En waar lees jij dat nu weer? Jij maakt ook maar je eigen verhaaltjes he ?
Alle verzekeringen vereisen dat je de aangegeven kosten tot aan een bepaals bedrag zelf draagt. Meestal rond de 200 euro. dus of ze het nu aangeeft of niet, het geld voor de deken zou toch van je stalgenoot zelf moeten komen. Terwijl het dus helemaal haar fout niet is.
Ook niet waar. De deken wordt dan gewoon vergoed. Hebben het met een hoofdstel ook meegemaakt en daar hebben ze ook 50 euro voor betaald Knipoog

Laat dat meisje met rust. je stalkt haar gewoon. Terwijl haar enige fout is dat ze te vriendelijk was. Ze had je paard beter gewoon zonder deken op stal laten staan. Zal ze voortaan ook wel doen.
Dat denk ik dus niet Knipoog Mocht dat toch gaan gebeuren zulke dingen dat is het hier snel klaar.Denk niet dat ze het daar hier mee eens zijn Lachen

Linda_love_U

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 18:20

Jol1 schreef:
TS, ik vraag me toch af hoe jij zou reageren als de situatie andersom was geweest.

Zoals nog maar 10 x eerder was gezegt was het verzekeringwerk geworden. Daar ben je dus voor verzekerd Knipoog

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 18:23

wat schiet het op om voor 65 euro de verzekering erbij te halen?
Als het via haar verzekering kan en zij geeft niet toe omdat het immers niet haar fout hoeft te zijn want dat denk jij alleen maar.

Waarom doe je het dan niet via je eigen verzekering?

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 19:42

Je stalmaatje zal bij haar verzekering toch niet gaan zeggen dat zij het heeft gedaan terwijl het niet zo is???? De volgende keer gebeurd er echt iets door haar schuld en dan begint de verzekering te zeuren. Ze worden al genoeg opgelicht!! De eigenaar van een paard is altijd verantwoordelijk voor de ongelukjes die met zijn paard gebeuren, dus ook een kapotte deken valt daar onder.
Als je een merrie naar de hengstenhouder brengt en er gebeurd iets met dat paard door toedoen van de hengstenhouder , dan is het nog je eigen risico. Dat weet je vooruit.
Maar jij kunt er wel over doordrammen zeg, je zet je vrienschap op het spel. Hamer

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 21:03

Ik ben blij dat je niet bij mij op stal staat......blijkbaar is het niet de eerste keer dat je iets verhaalt op de verzekering, gezien het hoofdstel van 50 euro.
Ik vind je een vervelend kind Bloos

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 21:22

Linda_love_U schreef:
Jol1 schreef:
TS, ik vraag me toch af hoe jij zou reageren als de situatie andersom was geweest.

Zoals nog maar 10 x eerder was gezegt was het verzekeringwerk geworden. Daar ben je dus voor verzekerd Knipoog

Na met verbazing dit topic te hebben gelezen kan ik het niet laten me er ook maar even mee te bemoeien......... Tong uitsteken

Je bent verzekerd voor schade die je toebrengt aan iemand anders en waarvoor je aansprakelijk bent. Jij stelt dat je stalgenootje aansprakelijk is, dus jij zult dat moeten bewijzen. Heb je er al eens bij nagedacht dat zij gewoon gelijk zou kunnen hebben en daarom niets bij haar verzekering opgeeft? Dat is toch logisch? Stel dat ze aan haar verzekering zou doorgeven dat het haar schuld is terwijl ze weet dat dat niet zo is, dan zou ze frauderen. Het feit dat zij het niet bij haar verzekering opgeeft zegt mij wel wat. Ze wil blijkbaar niet frauderen. Het zou immers voor haar heel gemakkelijk om om het bij haar verzekering op te geven dan is ze van jouw "gezeur" af. Ze doet dit uit principe niet omdat ze overtuigd is van haar onschuld.

Stel dat jij ergens van beschuldigd wordt waarvan je zeker weet dat je niets fout hebt gedaan? Dan ga je toch ook niet zeggen "ja, dat heb ik gedaan" terwijl je weet dat dat niet zo is? Dan ga je toch ook niet tegen je verzekeraar zeggen dat je het wel hebt gedaan zodat de schade maar betaald wordt en jij van het gezeur af bent? Nee toch zeker?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 22:00

Omdat alles wel gezegd is wat er valt te zeggen, veel mensen verre van aardig reageren en we niet zitten te wachten op nog eens 10 paginas vol herhalingen plaats ik hier een slotje.
TS, je hebt 9 paginas met antwoorden, dat lijkt mij voldoende.