Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Evelijn schreef:Nou, ik zou als eigenaar niet de sprong op de foto zetten omdat Bokt graag wil weten wie er nu gelijk heeft.
detour schreef:Weke delen zie je oko niet op rontgenapparatuur, dus als je het echt wilt weten kun je het dier net zo goed op alles onderzoeken in de sprong. Maar wie doet zoets als het een fok- of recreatiepaard zoekt?
Citaat:Wil jij graag fokken met een gebrek?
Pipo schreef:Wil jij graag fokken met een gebrek?
tina schreef:Pipo schreef:Wil jij graag fokken met een gebrek?
mijn ene paard heeft ook een gebrek die niet erfelijk bepaald is doch door ziekte verkregen waarom niet ?zij heeft 3 veulens gehad ermee
dit is geen erfelijk gebrek waarschijnlijk dus zie geen kwaad erin
tina schreef:evenmin weet jij dat ,je hebt paard nooit gezien namelijk
Pipo schreef:tina schreef:
Nee, maar ik zou het graag willen uitsluiten voor ik een paard als fokmerrie verkoop.
tina schreef:[
en trouwens fokken is gokken ,niet voor niks is dat gezegde er

Yamcha schreef:Maar... ik zou het wel laten keuren door mijn eigen DA, en ik wil, zoals gezegd, foto's van de sprong.
Yamcha schreef:Daar gaat het hier gelukkig niet om. Is geen taxatie topic.Dus ik zou er niet al te veel voor geven...

Bluem schreef:Maar moet een geïnteresseerde het dan op eigen kosten laten doen? Want daar zou het voor mij dan eigenlijk gelijk stoppen in dat geval.

Bluem schreef:Maar moet een geïnteresseerde het dan op eigen kosten laten doen? Want daar zou het voor mij dan eigenlijk gelijk stoppen in dat geval.
is mijn ervaring